Pulsvarmere uten tommel

mine strikkerier 011

Nr eg tok med de andre pulsvarmerne, kunne eg like godt ta med desse. de heter fri fantasi fra resteposen. Strikket dem tidlig i juni, da kneea begynte svikte meg. Ikke alee liker at det er s fargerikt. Men det kan pynte opp i en kjedelig kvardag. ha ei fin uke folkens

2 kommentarer

mayeliz

11.08.2008 kl.22:36

:-) Nei vi er alle forskjellige - men jeg liker litt farger, hehekan godt se for meg at det kan live opp et ellers "litt smtrist" antrekk :-)Kjempefine.

one K

12.08.2008 kl.19:17

S mange flotte pulsvanter du har laget! Klart jeg kan oversette mnsteret til deg. Du la ikke igjen mailadresse, s jeg skriver den inn her, jeg. Legg opp 29 masker. omg.1: 2 masker rett, kast p pinnen, 4 masker rett, 2 masker strikket sammen, 2 masker strikket sammen, 4 masker rett, kast p pinnen, 1 maske rett, kast p pinnen, 4 masker rett, 2 masker strikket sammen, 2 masker strikket sammen,4 masker rett, kast p trden, 2 masker rett. omg.2: vrang alle maskeromg.3: rett alle maskerGjenta disse 3 radene til nsket lengde. Du har n strikket en stripe, hele teppet bestr av 6 slike striper. Disse m du sy sammen til slutt. Hper dette var forstelig og at du fr laget teppet, du ogs :-)