Garn i Posten

mine strikkerier 091

Fikk en pakke full med garn fra Tnsberg i dag:) ett garn eg aldri har prvd fr. det skal bli spennede se hva det blir av dem. er det noen som har strikka med smartgarn fr. Veldig kjekt med noe nytt.

9 kommentarer

matja

21.08.2008 kl.18:55

Har strikket mye i Smart garnet.Liker det veldig godt.Kan virke litt stivt,men det forsvinner i frste vask og plagget blir kjempemykt:)

Felisi

21.08.2008 kl.19:28

Hei, takk for hyggelig kommentar i bloggen min :o)Deilig med litt nytt garn! Jeg synes Smart er veldig godt strikke med. *nikker*

Ronille

22.08.2008 kl.13:02

Heisann. Innom med ei god helg helsing :)

livm

22.08.2008 kl.16:03

Pakke i posten er virkelig kjekt! En blir som barn igjen da, og nr det er garn i pakken da er det helt topp! Her fr du mange fine prosjekter av dette garnet! Ha en riktig fin helg!

JANNES VERDEN

24.08.2008 kl.00:05

tusen takk for det, veldig kjekt med hobby kvelder....jeg og min sviger mor, og en venninne av henne og en venninne av meg har fast hobby kveld hver mandag der vi prver vre kreative, hehhe.makrame` ja........ er ikke s lett forklare akkutat men jeg skal se om jeg finner en link eller en nettside til deg som du kan se p...........ha en fin kveld videre.... n skal jeg lalle, heeheh, opp tidlig med ungene vettu, de tar liksom ikke helg, hhehe

JANNES VERDEN

24.08.2008 kl.00:17

hper du ogs fr solgt litt..... jada jeg fr no se om det er noen som er interessert, hvis ikke s blir det noen fine jule gaver til damene i familien hvertfall.....

Pia81

24.08.2008 kl.11:26

Smart garn har eg brukt en del - mest til desse calorimrtriene. (pannebnda du fikk oppskrift p) Syns dei blei best i smart i allefall. Men har strikka dei i noen andre garn ogs. Det sort melerte garnet blir fint pannebnd. Det grnne garnet var kjempe fint. Elsker grnt og turksit/bltt. Ha en kjempe fin sndag. ;)

matja

24.08.2008 kl.12:13

Ser helt greit ut p min maskin.Mulig du m vente litt.Ser at min maskin noen ganger er litt treg med laste opp bilder,p enkelte blogger:)

JANNES VERDEN

24.08.2008 kl.13:51

s hyggelig f kmmentarer fra deg, blir alltid s glad da, ja du fr komme til bergen en helg, hehehe og vre med oss........jada endre er en god gutt han......og ungene ja, lenge til de tar helg for mitt vedkommende, de er bare to og fem r......tusen takk for at du kikker innom bloggen min, jeg er ofte innom din for se om du har ftt lagt ut noe nytt og fint.....