Strikkepinnemapper og ruskepose

mine strikkerier 174
Min kjre datter Monika (www. buhagendesign.blogg.no ) har sydd strikkepinnemapper til sin mor. Dei vart kjempefine og veldig praktiske
P bilde over er den ene sammenrullet. Den har eg rundpinner i. ett rom for kvar tjukkelse.

mine strikkerier 173
Her er den andre mappen utrullet. Her er plass til vanlige pinner , pluss rom til saks, mlbnd og nlene festet p stoffet. Nr str p dei med heile tall.
Eg syns dei var fruktelig fine.
mine strikkerier 175
liten ruskepose til stolen min. Til trder og papir som er rundt nstene. Og anna smrusk. Dermed har eg ei veske p eine sida til strikketyet og ei til rusk p andre siden og strikkepinnemapper p den lille benken ved siden av stolen. Alt inne rekkvidde og s ser dei bra ut ogs.
Mange av dere kan vel sy sjlv, men om det er noen som ikkje kan sy og som kunne tenke seg snne, s veit eg at det er ei som gjerne tar imot bestilling. :=) Nok reklame for i dag. Eg er i alle fall veldig forngd

7 kommentarer

Anne-Irene

15.10.2008 kl.20:12

S praktisk! Utrolig stilig =)Ser det at kreativiteten ligger til familien ja ;)Ha en fin kveldKlems

matja

15.10.2008 kl.21:19

S flott det ble.Ja n har du alt innen rekkevidde.Kos deg.Klem:)

Falkunge

16.10.2008 kl.02:49

Kjempefint. Det pne pinneetuiet - snn begynte jeg ogs p fr jeg flytta, men ble ikke ferdig. Bare at det skulle vre til bestikk - ikke strikkepinner. Dessverre kunne jeg ikke ta med symaskinen hit :( Den kan ikke brukes her pga spenningsforskjell... Fr hpe jeg fr gjort den ferdig i julen, kommer til vre i Oslo og Tnsberg i en mneds tid pga eksamen og julefeiring. Men min blir ikke like fin hehe. Har ingen erfaring med sy utenom formingstimene p skolen. Men jeg lrte av underveis, s nr jeg lager nr to, s tror jeg at jeg fr det bedre til. Skal jo lage flere (en til kniver, en til gafler, en til skjeer)

Pia81

16.10.2008 kl.08:31

Dei var kjempe fine. Hilse Monika og si hun har gjort en kjempe bra jobb. Klem

hobbystua

16.10.2008 kl.11:42

M jo bermme din datter som er s flink med nl og trd.Vil vel tro det er noe som ligger til bde mor og datter det da.Er jo kjekt ha pinner og annet samlet p et sted.*ler*Ha en fin dag.Klem.

Mayeliz

21.10.2008 kl.19:19

Ja de etuiene var knallfine... Hadde jeg ikke hatt etuier selv, ville jeg ha bestilt av dattera di. Ho er kjempeflink med "nl og trd" :-)

celie

29.03.2009 kl.13:29

Det var en kjempefin strikkepinnemappe!! Likte godt den ruskeposen din. Jeg skulle hatt noe lignende her hengende rundt omkring. :)Takk for titten, og ha en fortsatt flott sndag!