Strikkepinnemapper og ruskepose

mine strikkerier 174
Min kjære datter Monika (www. buhagendesign.blogg.no ) har sydd strikkepinnemapper til sin mor. Dei vart kjempefine og veldig praktiske
På bilde over er den ene sammenrullet. Den har eg rundpinner i. ett rom for kvar tjukkelse.

mine strikkerier 173
Her er den andre mappen utrullet. Her er plass til vanlige pinner , pluss rom til saks, målbånd og nålene festet på stoffet. Nr står på dei med heile tall.
Eg syns dei var fruktelig fine.
mine strikkerier 175
liten ruskepose til stolen min. Til tråder og papir som er rundt nøstene. Og anna smårusk. Dermed har eg ei veske på eine sida til strikketøyet og ei til rusk på andre siden og strikkepinnemapper på den lille benken ved siden av stolen. Alt inne rekkvidde og så ser dei bra ut også.
Mange av dere kan vel sy sjølv, men om det er noen som ikkje kan sy og som kunne tenke seg sånne, så veit eg at det er ei som gjerne tar imot bestilling. :=) Nok reklame for i dag. Eg er i alle fall veldig fornøgd

7 kommentarer

Anne-Irene

15.10.2008 kl.20:12

Så praktisk! Utrolig stilig =)Ser det at kreativiteten ligger til familien ja ;)Ha en fin kveldKlems

matja

15.10.2008 kl.21:19

Så flott det ble.Ja nå har du alt innen rekkevidde.Kos deg.Klem:)

Falkunge

16.10.2008 kl.02:49

Kjempefint. Det åpne pinneetuiet - sånn begynte jeg også på før jeg flytta, men ble ikke ferdig. Bare at det skulle være til bestikk - ikke strikkepinner. Dessverre kunne jeg ikke ta med symaskinen hit :( Den kan ikke brukes her pga spenningsforskjell... Får håpe jeg får gjort den ferdig i julen, kommer til å være i Oslo og Tønsberg i en måneds tid pga eksamen og julefeiring. Men min blir ikke like fin hehe. Har ingen erfaring med å sy utenom formingstimene på skolen. Men jeg lærte av underveis, så når jeg lager nr to, så tror jeg at jeg får det bedre til. Skal jo lage flere (en til kniver, en til gafler, en til skjeer)

Pia81

16.10.2008 kl.08:31

Dei var kjempe fine. Hilse Monika og si hun har gjort en kjempe bra jobb. Klem

hobbystua

16.10.2008 kl.11:42

Må jo berømme din datter som er så flink med nål og tråd.Vil vel tro det er noe som ligger til både mor og datter det da.Er jo kjekt å ha pinner og annet samlet på et sted.*ler*Ha en fin dag.Klem.

Mayeliz

21.10.2008 kl.19:19

Ja de etuiene var knallfine... Hadde jeg ikke hatt etuier selv, ville jeg ha bestilt av dattera di. Ho er kjempeflink med "nål og tråd" :-)

celie

29.03.2009 kl.13:29

Det var en kjempefin strikkepinnemappe!! Likte godt den ruskeposen din. Jeg skulle hatt noe lignende her hengende rundt omkring. :)Takk for titten, og ha en fortsatt flott søndag!