Endelig noe herfra. Lommetøfler

mine strikkerier 191
Etter at eg vart ferdig med genseren til Torstein har eg berre øste oå strikka og strikka småplagg. Det vil sei fingervanter og lommetøfler. Eg hater å feste tråder på fingervanter, derfor strikker eg dem og legg dem i korga. Nå må eg vel snart ta meg sammen og feste trådene. Knakje i morra. Men lommetøflene er fort gjort å feste. Derfor legg eg dem ut i dag.
Eg har jo egentlig ett bra gaarnlager, men begynner å mangle enkelte farger og sorter. Så eg skal benytte anledningen på mandag når eg skal til Førde på MR å få handle litt garn. Har fått noen bestillinger som eg må handle garn til. Dei får eg ikkje begynt på før tirsdag.  Men det går vel bra Anne Irene og dere andre?
Håpet mitt er at eg skal veret eferdig med alle julegavene utenom ei i løpet av helgen, men eg får sjå kossen det går.
Da skal eg gi meg, ha en fin kveld folkens

mine strikkerier 190

12 kommentarer

Hobbystua

06.11.2008 kl.21:34

Hei på deg Greta.Det går unna med garn og pinner ser jeg.Jeg gleder meg til å bli ferdig her nå,så jeg kan få gjort litt håndarbeide igjen.Er full oppussing av stua så det tar sin tid.Jeg har begynt med å male seksjon og furumøbler,så gjett om det er pirkearbeid da,spesielt med sprosser og glass i skapene.Klin blir det*ler*Så skal vi kle en brannmur med fliser,og legge nytt gulv.Ønsker deg en fin helg.Jeg har jobb nok i helgen å,hehe....:))

matja

06.11.2008 kl.21:41

Så fine.Her går det virkelig unna.Er nettopp kommet hjem fra strikkekafe.Ikveld har jeg heklet.Er en dame der som lærer meg litt,så vi får se om det kommer noe i bloggen min snart.Det er ihvertfall veldig gøy og vokser fort.Ha en fin kveld.Klem:)

Ann Karin

06.11.2008 kl.21:46

Hei Goe kvelden!!Kjempe kjekt me lommetøfler. : ))Fine dei var.

Anne-Irene

06.11.2008 kl.22:00

Så flott at du vil lage de =)Du kan godt strikke i litt andre farger om du vil, så blir de ikke helt make til mine.Lyse farger tror eg e bra. Vet hvertfall at dun ikke e så fan av skrikende farger.Ja tror lyst e bra :D Du får finne en fin kombinasjon du.Klemmen

mayeliz

07.11.2008 kl.07:59

God morgen :-) Du er jammen en racer på disse tøflene - og fine blir dem jo :-))Garnlager er greit, når det bare ikke blir for stort :-o Jeg skal slanke mitt til det halve før jeg kjøper meg noe nytt. Heldigvis har jeg jo planer med det meste ;-)Ha en fin dag, min venn... Nå må jeg jobbe litt - har en hel klasse som venter på meg.

Unsepus

07.11.2008 kl.09:51

Jeg blir så imponert over at det går an å være nesten ferdig med julepresanger allerede! Jeg har knapt nok begynt... Det vil si, jeg har tenkt mye på hva jeg kunne tenke meg å lage, men sannsynligvis blir det nok mange færre hjemmelagede presanger enn jeg kunne ønske. Jeg er i det minste nesten ferdig med en burdsdagspresang til en som fyller år i slutten av måneden...Den stripete baby/dukkegenseren ligger foreløpig med mangemange ufestede tråder, det er derfor den ikke har fått sitt eget innlegg i bloggen ennå. Men det kommer :)

Lykketrollet

07.11.2008 kl.13:29

Herlige, trenger virkelig slike fremover.. kjenner følelsen av småplagg etter ett stort prosjekt.. Ønsker deg en herlig helg. sitter i gostolen, fyr på peisen, og ute så SLUDDER det bortover..

Helgeklem fra meg

Hobbystua

07.11.2008 kl.18:51

Takker for hilsen på bloggen Greta.Ja det er mye jobb*pirketing*.Men jeg tar litt håndarbeid når jeg setter meg ned om kveldene da.Så jeg henger ikke så veldig mye etter*ler*.Men skal bli godt når alt er ferdig,det er sikkert.Måtte du få en fin helg.Stor KLEM fra meg:))

silje irene

07.11.2008 kl.18:58

De var søte!! kjekt med gode tøffler nå når det begynner å bli kaldt ute..Ha en fin helg.!!Klem

JANNES VERDEN

08.11.2008 kl.20:52

SÅ flotte

Strikkepinnen

09.11.2008 kl.01:05

Ønske deg ei fine natt.trøtte nå natti,natt

Hege

20.11.2008 kl.22:13

så fine tøfler du har laget!