Bergens tur, ny fjell tur og litt strikking i sommervarmen

Eg dro til Bergen på torsdagsmorgen med båten. Overnatta ei natt hos min elstesønn. Eg fikk senga og han låg på golvet.
Det var mulig fordi dei to han deler leilighet var vekkreist akkurat da.
Vel instalert hos han gikk eg for å treffe May Britt og kalt Matja her på bloggen.
bergenstur 006

Bildet vart tatt dagen etter. så her er vi på Lagunen. Der ho jobber i ein liten garnbutikk.
for litt siden var det 505 på noe garn der og eg fikk henne til å kjøpe for meg. Det hadde eg heilt glemt. Greit med sånt som ein har gløymt men har betalt for.
008
Dette kan bli minst to hentesett eller noe annet. Det får vi se kva det vert til.

Vi koste oss med Lunch eg og mayBritt og vi rakk også innom 3 garnforetninger. Eg berre kikka. Var litt i tvil om kva eg skulle kjøpe. Det var prinsessene eg først og frems hadde i tankane. Eg vart med May Britt heim og hilste på mann og datter og fikk middag med dem. Veldig trivelig dag. men dagen var ikkje over.
Eg hadde også avtalt og møte ein vennine eg har som er opprinnelig fra Bosnia. Ho og mannen flyttet til Bergen ved årsskifte. Dei bor også i Fyllingsdalen for øyeblikket. Dei leier nå, men går på visning og håper på å få kjøpt og flytta med et aller første.
Det vart ein trivelig ettermiddag og kveld også.
vel hjemme hos min sønn kl 10.30, var eg heilt utslitt. Det var berre å komme seg i seng.
Da hadde eg vore på farten siden 8.30

Neste dag kom Toril fra Trondheim med fly. Vi sette begge fra oss bagasjen i oppbevaring på hotellet og så gjekk vi or å få oss frokost.
bergenstur 003

bergenstur 004
Det første vi gjorde var å få oss frokost på Godt brød sin tak terasse. Det var jo ein nydelig dag.
Vi hadde mange planer for dagen, men rakk ikkje alt. Vi strevde først med å finne busseholdeplassen, slik at vi kunne finne bussen som gikk til Lagunen. Men det var berre for at vi ikkje klarte å snu oss 180g når vi kom opp av undergrunnen. Vel etter mye gåein frem og tilbake fann vi da bussen og kom oss dit vi skulle.

Der traff vi MayBritt , shoppa litt klede, drakk kaffi og toril kjøpe garn hos MayBritt. Ikkje garn på meg denne dagen heller. Vel det var kanskje ikkje heilt sant. For Toril hadde med garn som eg skal strikke genser til Dattra hennes av
002

Vi dro innom hotellet for å sjekke inn og finne ut kva vi så skulle gjere. Det vart avslapping noen timer det. Vi var slitne begge to og orket ikkje noe saitsing.
Ho sov litt og eg strikket på det nye sokkegarnet eg kjøpte.
Sjå der . Det hadde eg glemt. Eg kjøpte jo sokkegarn hos May Britt
010
Akkurat som eg ikkje hadde nok sokkegarn, men dette var så tøft.
Om kvelden spiste vi middag på Fraydais.
her er utsikt fra rommet på dag og k vledstid
033

037
Veldig greit rom og hotel å bu på, sjølv om det var litt lyder ei stund utover natta.

Lørdagen var det sjølvsagt lang frokost på hotellet og så var det ut i gatene att. Vi gjekk litt på fisketorget. Toril har ikkje vore i Bergen før, så det var jo eit møst da. vi skulle ta Fløybanen også, men vi rakk det ikkje. Vi må nok ha fleire turer til byen seianre. :=)
Eg kjøpte litt mjukt herligt Sandnes mini alpakka til enten kjole ller genser til ei av prinsessene mine. Må prøve meg fram litt først og så får eg kjøpe så eg kan strikke det same til den andre etterpå
003
Vurderer å strikke i dobbelt garn og lage genser, eller følge første plan å strikke kjole. Får tenke ei stund, mens eg strikker på oppdraga mine først.

Vi traff på Stian til lunch. eg hadde jo egentlig ikkje sett han så mykje, sjølv om eg sov over hos han første natta.
Det vart ein trivelig lunch. ser i alle fall slik ut på bilda.
bergenstur 011ikkje alltid like morsomt å verte tatt bilde av :=)

bergenstur 013

Vi rakk ein liten rundtur til rundt i sentrum før vi tok båten heim
035

bergenstur 009
Turister i sentrum, kan ein vel kalle oss. :=)

Var på ny fjelltur også da i går. Må nesten vise bilde fra den også
fjelltur saman med toril 004
vi gjekk eit stykke innover fjellet også. Neste mål er å komme seg til ei hytte eit stykke inn på fjellet. Tenk at eg klarer å gå i fjellet. det var ikkje i min villeste fantasi for 5 månader siden nei. da trudde eg ei stund at om eg klarte å bli kvitt krykkene så skulle eg vere fornøgd.

Eg har da strikka litt også, sjølv om det ikkje har blitt så mykje.
her er kjolen som eg strikkar på som skal til Tønsberg
006
Litt vanskelig å sjå korleis den vert enno. Eg er litt spent på om den vert godkjent.

På båten opp og ned og litt på hotellrommet strikket eg sokker. Eg har begynt på to par. Ferdig ein av kvar og begynt på dei to andre. Viser berre dei som er ferdige
005

Den vesntre er fra nygarnet Online det andre er i siljagarn.

Da får eg gi meg for denne gang. Ha ein fin sommer folkens

Én kommentar

matja

13.07.2009 kl.21:46

Tusen takk for en hyggelig helg og tuuuusen takk for den flotte gaven.Stor klem:)

gretashobby

55, Høyanger

Eg likar veldig godt å strikke. Tar gjerne imot bestillinger. Send gjerne forespøsrel på mail. gretabuhagen@yahoo.no Eg er så heldig at eg er farmor til to jenter og mormor til ein gut. i tillegg til å strikke det dei vil ha, tareg på meg strikkeoppdrag. veldig glad i det. Strikker også gaver og ein del havner i lageret mitt. Om du likar produktet, men ynskjer ein annan farge, så er det berre å legge inn forslag på det. sannsynligvis strikker eg det da for deg. Bloging er gøy, lærerikt, sosialt og kjempe kjekt.