Bergens tur, ny fjell tur og litt strikking i sommervarmen

Eg dro til Bergen p torsdagsmorgen med bten. Overnatta ei natt hos min elstesnn. Eg fikk senga og han lg p golvet.
Det var mulig fordi dei to han deler leilighet var vekkreist akkurat da.
Vel instalert hos han gikk eg for treffe May Britt og kalt Matja her p bloggen.
bergenstur 006

Bildet vart tatt dagen etter. s her er vi p Lagunen. Der ho jobber i ein liten garnbutikk.
for litt siden var det 505 p noe garn der og eg fikk henne til kjpe for meg. Det hadde eg heilt glemt. Greit med snt som ein har glymt men har betalt for.
008
Dette kan bli minst to hentesett eller noe annet. Det fr vi se kva det vert til.

Vi koste oss med Lunch eg og mayBritt og vi rakk ogs innom 3 garnforetninger. Eg berre kikka. Var litt i tvil om kva eg skulle kjpe. Det var prinsessene eg frst og frems hadde i tankane. Eg vart med May Britt heim og hilste p mann og datter og fikk middag med dem. Veldig trivelig dag. men dagen var ikkje over.
Eg hadde ogs avtalt og mte ein vennine eg har som er opprinnelig fra Bosnia. Ho og mannen flyttet til Bergen ved rsskifte. Dei bor ogs i Fyllingsdalen for yeblikket. Dei leier n, men gr p visning og hper p f kjpt og flytta med et aller frste.
Det vart ein trivelig ettermiddag og kveld ogs.
vel hjemme hos min snn kl 10.30, var egheilt utslitt. Det var berre komme seg i seng.
Da hadde eg vore p farten siden 8.30

Neste dag kom Toril fra Trondheim med fly. Vi sette begge fra oss bagasjen i oppbevaring p hotellet og s gjekk vi or f oss frokost.
bergenstur 003

bergenstur 004
Det frste vi gjorde var f oss frokost p Godt brd sin tak terasse. Det var jo ein nydelig dag.
Vi hadde mange planer for dagen, men rakk ikkje alt. Vi strevde frst med finne busseholdeplassen, slik at vi kunne finne bussen som gikk til Lagunen. Men det var berre for at vi ikkje klarte snu oss 180g nr vi kom opp av undergrunnen. Vel etter mye gein frem og tilbake fann vi da bussen og kom oss dit vi skulle.

Der traff vi MayBritt , shoppa litt klede, drakk kaffi og toril kjpe garn hos MayBritt. Ikkje garn p meg denne dagen heller. Vel det var kanskje ikkje heilt sant. For Toril hadde med garn som eg skal strikke genser til Dattra hennes av
002

Vi dro innom hotellet for sjekke inn og finne ut kva vi s skulle gjere. Det vart avslapping noen timer det. Vi var slitne begge to og orket ikkje noe saitsing.
Ho sov litt og eg strikket p det nye sokkegarnet eg kjpte.
Sj der . Det hadde eg glemt. Eg kjpte jo sokkegarn hos May Britt
010
Akkurat som eg ikkje hadde nok sokkegarn, men dette var s tft.
Om kvelden spiste vi middag p Fraydais.
her er utsikt fra rommet p dag og k vledstid
033

037
Veldig greit rom og hotel bu p, sjlv om det var litt lyder ei stund utover natta.

Lrdagen var det sjlvsagt lang frokost p hotellet og s var det ut i gatene att. Vi gjekk litt p fisketorget. Toril har ikkje vore i Bergen fr, s det var jo eit mst da. vi skulle ta Flybanen ogs, men vi rakk det ikkje. Vi m nok ha fleire turer til byen seianre. :=)
Eg kjpte litt mjukt herligt Sandnes mini alpakka til enten kjole ller genser til ei av prinsessene mine. M prve meg fram litt frst og s fr eg kjpe s eg kan strikke det same til den andre etterp
003
Vurderer strikke i dobbelt garn og lage genser, eller flge frste plan strikke kjole. Fr tenke ei stund, mens eg strikker p oppdraga mine frst.

Vi traff p Stian til lunch. eg hadde jo egentlig ikkje sett han s mykje, sjlv om eg sov over hos han frste natta.
Det vart ein trivelig lunch. ser i alle fall slik ut p bilda.
bergenstur 011ikkje alltid like morsomt verte tatt bilde av :=)

bergenstur 013

Vi rakk ein liten rundtur til rundt i sentrum fr vi tok bten heim
035

bergenstur 009
Turister i sentrum, kan ein vel kalle oss. :=)

Var p ny fjelltur ogs da i gr. M nesten vise bilde fra den ogs
fjelltur saman med toril 004
vi gjekk eit stykke innover fjellet ogs. Neste ml er komme seg til ei hytte eit stykke inn p fjellet. Tenk at eg klarer g i fjellet. det var ikkje i min villeste fantasi for 5 mnader siden nei. da trudde eg ei stund at om eg klarte bli kvitt krykkene s skulle eg vere forngd.

Eg har da strikka litt ogs, sjlv om det ikkje har blitt s mykje.
her er kjolen som eg strikkar p som skal til Tnsberg
006
Litt vanskelig sj korleis den vert enno. Eg er litt spent p om den vert godkjent.

P bten opp og ned og litt p hotellrommet strikket eg sokker. Eg har begynt p to par. Ferdig ein av kvar og begynt p dei to andre. Viser berre dei som er ferdige
005

Den vesntre er fra nygarnet Online det andre er i siljagarn.

Da fr eg gi meg for denne gang. Ha ein fin sommer folkens

n kommentar

matja

13.07.2009 kl.21:46

Tusen takk for en hyggelig helg og tuuuusen takk for den flotte gaven.Stor klem:)

gretashobby

55, Hyanger

Eg likar veldig godt strikke. Tar gjerne imot bestillinger. Send gjerne forespsrel p mail. gretabuhagen@yahoo.no Eg er s heldig at eg er farmor til to jenter og mormor til ein gut. i tillegg til strikke det dei vil ha, tareg p meg strikkeoppdrag. veldig glad i det. Strikker ogs gaver og ein del havner i lageret mitt. Om du likar produktet, men ynskjer ein annan farge, s er det berre legge inn forslag p det. sannsynligvis strikker eg det da for deg. Bloging er gy, lrerikt, sosialt og kjempe kjekt.