resten bortsett fra ei julegave

Da har eg ftt ferdig siste julegave i dag. Litt seint, men kva gjer vel det. Mottaker var forngd. han fikk velge produkt, garn og farger sjlv.
Skjerf til Stian

Det er strikka i dobbel Tuva bommulsgarn p pinner nr 6.
Han vlle ha rdt og svart og da ver det det garnet eg hadde i dei fargane. Slepp att det klr da. godt forngd var han ogs.
Monika fikk velge seg desse

Desse pulsvantene er strikka i melkefiber garn og baby silk p pinner nr 3. Det rdbrune var ein rest etter skjrtet mitt. Nydelig garn strikke av begge dei to.
Under treet lg dette som ogs var til Monika

lue og skjerf i...... p pinner nr 9. N husker eg ikkje kva garn det var, men det er garnstudio sitt. mjukt og deilgt garn.

og s fikk ho seg votter

ho er veldig glad i at det er fletter p nesten alt mulig :=9.
da er det berre ei julegave eg har strikka som eg ikkje har vist frem. Det er fordi eg ikkje har ftt bilde av den og eg glemte ta bilder fr eg sendte det avgrde. Det er er det eg har kalla strikk i to rett og to vrang mange ganger i dei siste mnadene. Fr bilder senere, s den blir vist frem den ogs.

N sitter eg her og skriver, men ungdommane lager middag. Litt vanskelig, fordi eg ville jo ha gjort det p ein litt meir praktsik mte, men eg har lovd ikkje blande meg, s da holder eg det.

i morra er T tilbake p jobb. Det blir ungdomsfest her i huset., som vi fr lov vere med p til vi gr til ro.
Den 30. drar Monika til Bergen noen dager, fr ho kjem opp att den 3. og blir til den 7. Jula var til da.
kan kose oss saman ei stund til, men dagene gr jammen fort.
Da skal eg ikkje skrive s mye mer her p noen dager, tror eg.
Ha ei fortsatt flott romjul

12 kommentarer

Turi

28.12.2009 kl.18:34

Flotte ting til bde Stian og Monika :-)

elins strikkeri

28.12.2009 kl.18:36

Hei! Det var mange flotte gaver du har laga og gitt vekk, jammen er du flink!! Ha ein fin kveld:))

Silje

28.12.2009 kl.20:39

Kjempefine gaver :)

Strikkepinnen

28.12.2009 kl.21:10

Nydelige Julegaver.

bestemor drillo

28.12.2009 kl.21:10

S flotte strikkearbeider du har gitt bort! Mottakerne er sikkert fornyde!

Fortsatt fin romjul til deg ! Klem;)

farmoringrid

29.12.2009 kl.01:40

Hei, fine julegaver du har strikket. Kos deg med ungdommene i huset. Klem :)

Silje Irene

29.12.2009 kl.10:37

Hei Greta.

For noen utrolig flotte julegaver!!! Kjekt nr de fr velge selv, da fr de det de trenger og det er kjekt strikken noe en vet andre vil ha:-)) Er bare slippe ungdomen ls p kjkkenet blir godt selv og det ikke blir laget helt som vi ville gjort det selv;-) Heldige dere som fr vre med de unge p festligheter:-))

Da nsker jeg deg og dine en fortsatt fin romjulstid.

Mange gode klemmer fra meg her i Bergen;-))

matja

29.12.2009 kl.15:04

Her var det mye fint.Settet til Monika er skikkelig lekkert.Flotte barn du har ogs.Ha en fin dag:)

anlen

29.12.2009 kl.17:11

Det var julegver med svung:) Flott sett til jenta! Fletter er alltid populrt hos jenter/damer, ser det ut til;)

Ha ei fin nyttrshelg!

malla

29.12.2009 kl.17:37

Kjempe fine julegaver du har laga, Det settet med fletter var bare lekkert. Kos deg vidare i rom jula.

Takk for helsinga i bloggen min, lo godt nr eg sg at du syntest bollane likna p griser. Er ikkje heilt ueinig med deg der.

Hobbystua

29.12.2009 kl.23:41

Virkelig flotte julegaver du har strikket,settet med fletter er lekkert.(fletter er flott)

Y`s design

30.12.2009 kl.00:41

hh hvor mye flott du har laget..koselige julegaver f. Takk for hilsninga i bloggen min,koselig Greta. Her er det pc`og juleferie,men m innom pcn en liten tur og beske bloggvenna. nsker deg og dine fortsatt noen fine romjulsdager,nyt resten av ret og ha ei flott nyttrshelg! Vi "sees" i 2010! Klems