Tror dette vert siste julegaveinnlegg .0)

Elstemann fikk ogs eit par strikkajulegaver.

Dei kom p foten tvert. Det er fabelsokker. Kjekke strikke og gode sokker

Han trengte nytt skjerf ogs.

strikka i lerkegarn p p nr 4. Det vart skikkelig mjukt og godt. Ingen kling i halsen der nei. Eg kjem til strikke fleire slike.

Svigersonen fikk hansker av meg.

Hper han klarer blokke ut lillefingeren litt. For den vart visst litt kort. Han har ekstra lang lillefinger, det var eg ikkje klar over. Fr instruere Monika fr ho drar heim kossen ho skal gjere det.

Har hatt ein stille og rolig morgen i dag og. Eg sodt frts opp og nestemann s kom 1 1/2 t etter meg.

Noen av julegavene eg har gitt vekk, har eg vist frem fr. Plukka fra lageret. Det er greit det og. viser frem noen her i smbilder.

I tillegg to par lommetfler, ett par kluter, ett par smsjal

I morra skal T tilbake p jobb, s da str han vel opp fr meg. Det gr fort, snart er dei reist alle mann. Skal kose meg saman med dei dei siste dagene.

Da tror eg det vert stilt fra meg noen dager. Ta godt vare p kvarandre. Stor romjulsklem fra ho Greta

12 kommentarer

leirabestas

28.12.2010 kl.11:21

Kos deg med familien din.Her var det mange fine gaver,du er flink som orker lage til hele gjengen.klem fra connie

Anne-Irenes lille hobbyhjrne

28.12.2010 kl.15:28

Masse masse flott du har ftt laget :D

Kos deg med familien din resten av romjulen

Klem fra meg

Trulte

28.12.2010 kl.15:34

Oj s mange strikka julegaver du har gitt. Og s flotte som de er. Forstr at strikkegaver er populrt fra deg. Virkelig flotte ting.

Du m ha en flott videre romjul, og ikke stresse for mye inn for det nye ret.

siljeirenehobby

28.12.2010 kl.17:47

Kjempe fine julegaver du har laget!!! Tipper de er fornyde og stlte og ikke minst varme og gode:-)))

nsker deg og T en fin kveld:-9

God klem fra Askyjenta:-D

strikkogtov

28.12.2010 kl.18:41

Guri for en produksjon. Jeg er imponert!

Turi

28.12.2010 kl.18:42

Flotte ting du har gitt bort. Kos deg i resten av romjula :-)

malla

28.12.2010 kl.18:56

Du verden sp masse flott du har strikka. Hpar du fr ei fin romjul saman med familien!

tovepia

28.12.2010 kl.20:50

Du har sannelig gitt flotte og varme gaver, s jeg tenker mottakere er godt fornyd!

Godt med litt hverdag ogs, men nyt siste timer og dager fr alle forsvinner.

klemmer fra meg;)

marianne

28.12.2010 kl.22:17

Heisann Greta:) s mange flotte julegaver du har laget!! Regner med at det finnes mange glade mottakere i din familie n:) Hper du har hatt ei fin jul,og ikke har slitt deg helt ut....Vi har kost oss med lille Aron,verdens snilleste baby:)) nsker deg ei fortsatt koselig jul!

Bittami

29.12.2010 kl.04:25

Det skjerfet var kjempefint, og en god ide for meg selv til neste jul:-) Hentet du oppskriften fra noe hefte? Tror jeg m notere meg det bak ret, og hpe p at det sitter der nr jeg fr skjerfnden over meg.

Fine sokker ogs, og Fabel er bde deilig og slitesterkt.

N er jeg p nattevakt og sitter og strikker noen masker. Koselig jobb:-)))

Ha en flott dag i morra, og klemmer fra meg!

Mayeliz

29.12.2010 kl.20:58

Skal si du er flittig :-)

Riktig godt nytt r, Greta... Hper vi hrer masse fra deg i ret som kommer ogs ;-)

Nyttrsklem fra mayeliz

Trulte

29.12.2010 kl.21:49

Da har jeg tittet p hals/hodevarmeren din, og den ligner litt. De to typene jeg skrev om er begge strikket rundt p rundpinne.....Og oppskriften som ligger som link i bloggen er veldig enkel, den er p svensk hvis du fortsatt har igjen noe av det garnet som du skrev om i innlegget. Og det er nok med 100 gram garn, og pinne 4 eller 5 tror jeg det var....