Tror dette vert siste julegaveinnlegg .0)

Elstemann fikk også eit par strikkajulegaver.

Dei kom på foten tvert. Det er fabelsokker. Kjekke å strikke og gode sokker

Han trengte nytt skjerf også.

strikka i lerkegarn på p nr 4. Det vart skikkelig mjukt og godt. Ingen kløing i halsen der nei. Eg kjem til å strikke fleire slike.

Svigersonen fikk hansker av meg.

Håper han klarer å blokke ut lillefingeren litt. For den vart visst litt kort. Han har ekstra lang lillefinger, det var eg ikkje klar over. Får instruere Monika før ho drar heim kossen ho skal gjere det.

Har hatt ein stille og rolig morgen i dag og. Eg sodt førts opp og nestemann s kom 1 1/2 t etter meg.

Noen av julegavene eg har gitt vekk, har eg vist frem før. Plukka fra lageret. Det er greit det og. viser frem noen her i småbilder.

I tillegg to par lommetøfler, ett par kluter, ett par småsjal

I morra skal T tilbake på jobb, så da står han vel opp før meg. Det går fort, snart er dei reist alle mann. Skal kose meg saman med dei dei siste dagene.

Da tror eg det vert stilt fra meg noen dager. Ta godt vare på kvarandre. Stor romjulsklem fra ho Greta

12 kommentarer

leirabestas

28.12.2010 kl.11:21

Kos deg med familien din.Her var det mange fine gaver,du er flink som orker å lage til hele gjengen.klem fra connie

Anne-Irenes lille hobbyhjørne

28.12.2010 kl.15:28

Masse masse flott du har fått laget :D

Kos deg med familien din resten av romjulen

Klem fra meg

Trulte

28.12.2010 kl.15:34

Oj så mange strikka julegaver du har gitt. Og så flotte som de er. Forstår at strikkegaver er populært fra deg. Virkelig flotte ting.

Du må ha en flott videre romjul, og ikke stresse for mye inn for det nye året.

siljeirenehobby

28.12.2010 kl.17:47

Kjempe fine julegaver du har laget!!! Tipper de er fornøyde og stålte og ikke minst varme og gode:-)))

Ønsker deg og T en fin kveld:-9

God klem fra Askøyjenta:-D

strikkogtov

28.12.2010 kl.18:41

Guri for en produksjon. Jeg er imponert!

Turi

28.12.2010 kl.18:42

Flotte ting du har gitt bort. Kos deg i resten av romjula :-)

malla

28.12.2010 kl.18:56

Du verden såp masse flott du har strikka. Håpar du får ei fin romjul saman med familien!

tovepia

28.12.2010 kl.20:50

Du har sannelig gitt flotte og varme gaver, så jeg tenker mottakere er godt fornøyd!

Godt med litt hverdag også, men nyt siste timer og dager før alle forsvinner.

klemmer fra meg;)

marianne

28.12.2010 kl.22:17

Heisann Greta:) så mange flotte julegaver du har laget!! Regner med at det finnes mange glade mottakere i din familie nå:) Håper du har hatt ei fin jul,og ikke har slitt deg helt ut....Vi har kost oss med lille Aron,verdens snilleste baby:)) Ønsker deg ei fortsatt koselig jul!

Bittami

29.12.2010 kl.04:25

Det skjerfet var kjempefint, og en god ide for meg selv til neste jul:-) Hentet du oppskriften fra noe hefte? Tror jeg må notere meg det bak øret, og håpe på at det sitter der når jeg får skjerfånden over meg.

Fine sokker også, og Fabel er både deilig og slitesterkt.

Nå er jeg på nattevakt og sitter og strikker noen masker. Koselig jobb:-)))

Ha en flott dag i morra, og klemmer fra meg!

Mayeliz

29.12.2010 kl.20:58

Skal si du er flittig :-)

Riktig godt nytt år, Greta... Håper vi hører masse fra deg i året som kommer også ;-)

Nyttårsklem fra mayeliz

Trulte

29.12.2010 kl.21:49

Da har jeg tittet på hals/hodevarmeren din, og den ligner litt. De to typene jeg skrev om er begge strikket rundt på rundpinne.....Og oppskriften som ligger som link i bloggen er veldig enkel, den er på svensk hvis du fortsatt har igjen noe av det garnet som du skrev om i innlegget. Og det er nok med 100 gram garn, og pinne 4 eller 5 tror jeg det var....