Strikkekafe og diamanter

I dag har eg vore p min frste strikkekafe. ein flokk med damer i alle aldrer var samla p Hyanger hotel til sosialt samver og strikking/hekling. eg var ganske spent fr eg dro, for eg har vore lite sosial i r. Og det var ingen som er kjenner godt som skulle dit. Men var det noko problem da? Sjlvsagt ikkje. Koste emg fra frste stund. eg var litt seint ute og det misliker eg. Liker bedre vere frst. Dermed mtte eg sette emg der eg sg ein ledig plass. kjekke damer der og. :0). Tok opp eit av strikka og hyrde p ei som presenterte saniteten. Da hyrde eg nokon som sa. "Greta kan heilt sikkert strikke Hl". Det kan eg. Flytta emg til det bordet og lrte vekk hlen eg alltid strikka som eg trur eg lrte av bestemor. Eg har liksom alltid kunna den hlen.

Det var kjekt kunne vere til hjelp og s greit nr eg sat ved siden av s kunne vi ta det gradvis.

det var frste gang det var strikkekafe her i Hyanger, men ikkje den siste. vi skal mtest att den 17 ogs. Kjempebra initiativ. Gleder emg alt til neste gang. Da skal vi prve f med ei som vi savna der.

Ein treng ikkje kunne strikke for vere med. Ein kan lre det. Neste gang skal dei som ikkje kan f opplring.

M jo vise frem noe strikk ogs da. Eit par diamanter til. Tror det vert mange slike par etter kvart.

Dei er strikka i Falk og eg vog dei og fr eg festa dei 4 trdene s vog dei akkurat 50 gram. Ikkje drlig det. var to halve hesper.

Eg er litt sliten no. vore p fysio i dag og. S mykje p ein dag, er travelt for ei gammel dame som stort sett sitter leine heime hehe.

Ha ei fin helg folkens

6 kommentarer

leirabestas

27.01.2011 kl.22:27

S kjekt att dere har ftt igang strikkekafe :))vi skal ha neste mte p mandag:))her samles vi hver 14 dag.

P denne mten knytter en nye vennskapsbnd ogs:))

nsker deg en riktig god natt

Hobbystua

27.01.2011 kl.23:15

S koselig dette hrtes ut Greta, og er det noe du kan s er det ihvertfall strikking. Tror nok du har mye lre bort innen det:)) Og s er det som du sier sosialt ogs,og slikt skader nok ikke. Tenker du sovner med et smil om munnen i natt,og bare venter p neste strikketreff. Flotte pulsvanter har du igjen ftt ferdig. Her gr det unna med pinnene:)

Sov godt og s blogges vi igjen:)

Bittami

28.01.2011 kl.17:31

Ja, er det ikke herlig med strikkekafe? Jeg startet opp med dette da jeg flyttet tilbake hit til Mely, og det er blitt veldig positivt mottatt. Og en trenger egentlig ikke kjenne noen fr en drar, s lenge en har strikking som felles interesse, s gr praten av seg selv.

Hper du fr mange slike koselige kvelder:-) Og nr jeg en gang kommer til Hyanger, s vil jeg vre med:-))))

God helg, vennen min - og kos deg masse! Jeg skal jobbe, og koser meg ogs da:-)

tovepia

28.01.2011 kl.21:21

Hres s koselig ut med en slik strikkekafe.

Jeg har vrt p seminar med jobben p Rros, s det var godt komme hjem.....dro riktignok i gr, s ikke lange turen, men slitsomt lell;)

N skal jeg nyte helga i regnvret;)

Kos deg du ogs, klem fra meg;)

Turi

29.01.2011 kl.18:33

Strikkekafe er kjempekjekt. Flotte pulsvarmara.

Ynskjer deg ein flott laurdagskveld.

mimouna

31.01.2011 kl.11:43

Strikkekafe er kjekt! Og strikkedamer er sjelden farlige. Det mtte vre hvis de ble litt for ivrige med spisse pinner, hihi!

S gy se at diamantsamlingen vokser. Stemte det med 31 omganger brt for bruke akkurat 50 gram? Synes dine s lange ut i forhold til mine. Men det kommer vel litt an p strikkefastheten ogs.