Jippi fått laga min første oppskrift. Babyteppe :0)

Eg lagde for litt siden ett babyteppe til ein liten gutt. har mange gode bloggvenner og ei av dei er ekspert på å skrive ned oppskrifter. Ho har laga oppskrifta for meg. Eg skreiv ned litt og sendte henne bilder og ho har laga ei super oppskrift. den kan kjøpes hos meg viss noen vil ha den. er så glad og spent på om noen vil ha den. Tusen tusen Takk Bitta http://meisebo.blogspot.com/

Har oppskrifta som pdf fil tror eg det heiter. Send meg ein email om dere vil ha oppskrifta. gretabuhagen@yahoo.no

eg er så stolt. Har spurd eit par damer om dei vil teststrikke og ho eine vil i alle fall. gler meg til å sjå resultatet. Syns det er grådig spennde.

10 kommentarer

siljeirenehobby

25.05.2011 kl.17:16

Hey. Så spennende!!! Ser ihvertfall veldig fint ut! Som alltid!!!! Nå lager Liva middag (kjøttdeig og spagetti) så må vell komme meg ned å se til at alt går greit for seg...Hun pleier å ha meg på kjøkkenet når hun kokelerer, men i dag skal hun liksom prøve helt selv og da er det greit å lage noe enkelt noe:)

Ha en super fin dag min venn.

God god klem fra en trøtt og sliten bloggevenn som er glad i deg!

fruensvilje

25.05.2011 kl.17:53

Du skal se du begynner å designe flere strikkeoppskrifter:))teppet er fint og jeg ønsker deg lykke til .

Ellers må du ha en fortsatt fin kveld

elins strikkeri

25.05.2011 kl.18:14

Så flink du er, teppet ser kjempefint ut:))

tovepia

25.05.2011 kl.18:34

Grattis!! Artig når man står for hele "pakka" sjøl"!!..og flott teppe!

Strikkepinnen

25.05.2011 kl.20:22

Gratulera.. Så flink du er. Fint teppe.

Bodil

25.05.2011 kl.20:59

Så flott teppe, og så flink du er :)

Bittami

25.05.2011 kl.22:37

Det er et nydelig teppe, Greta og jeg har lyst å strikke det selv... Men om jeg har tid mellom sokkene, tja, det vet jeg ikke. :-)

Har vært og meldt meg på en ny omgang med 52 par på ett år, den starter i juli:-)))) Gale, gale meg... Men skal prøve å få med mest mulig egendesignede sokker da, og jeg gleder meg veldig:-)

God natt, og så blogges vi!

Hobbystua

25.05.2011 kl.23:26

Dette teppet er nydelig Greta:)) Men det er jo du som er dyktig som har komponert mønsteret.Men er jo godt og ha noen som kan hjelpe til og skrive det ned:) Er ikke bare og bare det heller:) Blir spennende prosjekt:)

irene-w

26.05.2011 kl.22:48

Nydelig teppe og gratulerer med egen oppskrift!

Petrine

06.06.2011 kl.21:02

Nydelig teppe ! Gratulerer med eige mønster ! Var inne hos Mimouna og såg teppe der også, kjempeflott!

Ellers så har du ein koselig blogg:)