Eit av strikka eg la opp i går

God lørdag morgen godt folk. Det tegner til å verte nok ein flott dag. Vi har tenkt å vere litt småturister i eige fylke i dag. Veit ikkje om vi gjer så mykje ut av det. Det får vi sjå etter kvart. Kjører opp i Guddalen og så ser vi kor vi landar til slutt. Ser om det blir in kort eller lang rundtur. Gleder meg litt faktisk. Men først skal vi ha in rolig frokost. Lag litt niste og så tøffe avgårde.

I går rakk eg å legge opp eit nytt strikk før eg dro på trening. Ble ikkje så mange omgangene, men fikk starta. Etter ei knallhard treningsøkt og lunch. Gjekk turen ut i sola på verandan med strikktøyt. Der ute vart eg vrande meir eller mindre i fleire timar. Var inne og tok ut klesvask fra maskina og sette på ny. Fikk fylt opp klesstativet. Er så kjekt å få tørka kleda ute.

Over til verandastrikket mitt i går

Kom ikkje så langt da. Å strikke mønstrstrikk i sola, går ikkj fort for mg. Men det har ingen hast. Morro og eg trur eg likte garnet godt. Vi får sjå det an. Dette strikket er alt kommet i kurven. Det nermer seg dadline for å ikkje legge opp nye strikk på i stund. 30. april, har eg satt som siste dag. Bortsatt fra oppdrag da og skjørtet til Monika. Det får eg ikkje starta på før eg får tak i boka eg har bestilt på biblioteket. Begynte på eit panneband i gårkveld. Kom faktisk ganske langt, så kanskje eg gjer det ferdig i løpet av helga. Som eg leiker meg og styrer på md desse strikka. Koser mge hvertfall veldig med kreeativiteten min for tida og det er det viktigste. I dag blir det ikkje mye strikking da. Eg strikker ikkje mdan vi kjører. Da blir eg bilsjuk. Får heller bruke augo godt og finne gode motiv til å ta bilde av. Kanskje det blir noen til eit innlegg i morra. No får eg få i meg litt mat. Håper dere får ein super dag.

19 kommentarer

fjellgeitbundingen

26.04.2014 kl.07:48

Hei, så morsomt å skulle på utflukt. Håper dere får fin tur og godt vær. Jeg har vært i Guddalen en gang. Mener å huske det var trangt og smalt og fjelloverganger. Men der er vel vår nå? Fin prosjekt du har starta på :)

gretashobby

26.04.2014 kl.08:01

fjellgeitbundingen: Hei, så kjekt at du er litt kjent her da, det visste eg ikkje. Kjørte der da barna var små, men det er sikkert 23 år siden. Så hugser ikkj kossen det var. Gleder meg. Kor kjent er du her da?

fjellgeitbundingen

26.04.2014 kl.08:23

Nei, ikke så kjent, men har familie sørpå, så da pleier vi å utforske litt når vi kjører fra Tromsø til sør. Noen ganger går turen via Svergie, andre ganger Norge. Så da hender vi kjører innom vestlandet og sørlandet også. Vi har vært ned til Kritiansand, Bergen, Hardanger, Voss, Førde, Lærdal, Årdal, også kjørte vi en spennende smal vei fra Voss og til ferje over Sognefjorden, om jeg husker rett. Neste gang har vi lyst til å enten reise innom Stavanger og det området eller trollstigen eller Ålesund, Kristiansund m.m Ha, ha ikke så lett å strikke noe komplisert når man kjører bil på vestlandet. Er jo så smalt og svingete mange steder. Nei, vi har heldigvis for det meste litt bredere vei her nord.. Selvom hovedårene deres også er fine ;)

Iselin Renée

26.04.2014 kl.08:26

Så fint det blir, strikking er gøy :)

Unn Leirvåg

26.04.2014 kl.08:34

Blir helt sikkert fint! Ønsker deg en hyggelig og spennende utflukt! :)

fruensvilje

26.04.2014 kl.08:39

da ønsker eg dere en kjempefin dag,det høres veldig kjekt ut og været er jo innbydende til lunch ute i det fri.

Synes du strikket masse i går eg da,blir fint det der hva enn det skal bli for noe hi hi,en ullbukse kanskje

malla

26.04.2014 kl.11:22

Spennande å være turist i eige fylke. Blir sikkert ein fin tur. nydeleg veir i dag. synest du er tøff som har sett eit forbud mot å begynne på noko nytt, det trur eg aldri eg hadde geid å halde. Ser stadig noko spennande som eg må starte på. Er i symodus i dag. Håper du får en fin dag og ei fin helg

Liv

26.04.2014 kl.13:28

Hei!

God tur til Guddalen! Er en fin runde det.

Er det Marius du er starta på? Den mønstra kan du med augene igjen kan eg tenke meg. :))

Nyt været nå, blir nordavær og frostnetter ut i veka. Eg må flytte blomstrane mine inn igjen eg da. Jaja, sånn er våren. Ha det, klem.

gretashobby

26.04.2014 kl.16:00

fjellgeitbundingen: Det var mye smale veier ja, så du har nok kjørt der ja :0). ein fantastsik tur som eg skrivr om i morra. Tok in drøss med bilder. Du har nesten vor eher også da :D. Trollstign bør du dra om, viss du ikkje ahr gjort det før. Masse flotte steder å besøke.

gretashobby

26.04.2014 kl.16:01

Iselin Renée: Takk for det. Ja strikking re sjølve livet, nsten :0)

gretashobby

26.04.2014 kl.16:01

Unn Leirvåg: Vart ein super tur. Kommer masse bilder i morra

gretashobby

26.04.2014 kl.16:02

fruensvilje: Takk, det vart ein super tur. Ja, det smakt godt md lunch ut. Kommer mass bildre i morra
Det blir ein heil dress til slutt

gretashobby

26.04.2014 kl.16:06

malla: Var veldig kjekt. Vurderer ny tur neste helg. Prefekt ver til slik tur. Ikkje for varmt, mne varmt nok til å spise ute.
Tøff og tøff, eeg starter md minst eit nytt kvar dag no frem til fristen. Så må eg jo gjer enoko ferdig også. Alltid no kjekt å lage. Håper dagen din og har vore fin og kos deg resten av helga

gretashobby

26.04.2014 kl.16:09

Liv: Det var ein flott tur rundt Guddalen. Mye fineere der enn eg trodde.
Nei det er ikkje Marius, dte skal vert in hiel dress. Ja skal nyt everet. vil ikkje ha frostnettr og nordaver. Dte slår seeg oft på gikta. Men får vel ta det vi får. Blomstrene får vi pass på ja. Ikkje mye ute her enno. Nyt resten av dagne og hlga. Klem fra meg

Hanne

26.04.2014 kl.16:15

Så fint mønster!! :) Ønsker så å lære meg å strikke etter mønster! :)

gretashobby

26.04.2014 kl.16:21

hamyst: Ja tror dte blir bra. Men det går nok lang tid før den blir fredig. Det klarer du vit du. Prøv bar eit enkelt mønstre først

fjellgeitbundingen

26.04.2014 kl.23:37

Ja, der ser man. Visste ikke helt hvor høyanger lå jeg da ;) Blir spennende å se bilder i morgen da :)

Hekleri og Ra

27.04.2014 kl.00:01

Det er flott oppe i Guddalen ;-)

Verandastrikket ditt så veldig flott ut. Hvilket garn strikker du i? Skal det bli en genser, ser ut som en arm ...

Håper dere har hatt en flott tur og dag :-) Kos dere!

gretashobby

27.04.2014 kl.09:13

Hekleri og Ra: Ja det var flott i Guddalen. Viking sitt babyull strikkr eg det i. Nei det skal vert ien heil dress. Turen var berre super vneneen., Koste oss masse