Mye strikkeprat/PC

Kva skal eg skrive om på onsdags morgen. At sola skin, og det blir ein nydelig dag, er vel ein god start. Det var ein flott dag i går. Kom meg ikkje inn fra veradaen før kl var 21.00. Da hadde eg strikka nok. Sat først ute å strikk litt før lunch. Etter lunch sette eg meg med ryggen mot sola og strikket eit par timer. Da var det nok sol. Rigget meg til og tok opp parasollen og strikket videre. Da T kom fra jobb, gjekk vi ein tur bak tunellen, før eg lagde middag. Sommerkoteletter med lettkokte brokkoli/blomkål og ein god salat til. Herlig mat. Da den var vel fordøyd, ja så måtte eg ut at og  sat ute å strikka til kl 21.00. Vart litt strikking i går ja. Men eg strikkar ikkje fort når eg sitter ute. Berre koser meg. Eg bruker jo å kvledstrikke også, men det vart vel ikkje noko av i går for det var så mye som måtte besvarers på denne lille saken her

Dette er min lille nye laptop. Var sers irritert på den gamle pc'en siden mellomrommet ikkje virka skikkelig. E'en virka når den ville og da kunne den komme mange ganger, og så slo den seg av spes viss eg skypa. Den var stor og tung. Greit med stor skjerm da, men no ville eg ha ein som var litt lettere å ta med. Har jo mitt lille nettbrett og mob med alt på, men er litt enklere å skrive på laptop da.  I min enfoldighet, tror eg at eg skriver meir rett på den nye pc'en. Håper det i hvertfall. Denne lille saken kom sjølvsagt den dagen eg reiste østover, så eg fikk ikkje henta den. Men da T kom østover hadde han den og den gamle med nedover. Monika hjalp meg med ein del ting og resten restrevde eg meg til etter at eg kom heim. HAr flytta over det eg treng fra den gamle, tror eg. Og så er det eit par ting eg ikkje får til, men greier meg til i sommar og eg kan få hjelp. Er veldig godt fornøgd med den no når alt er slik det skal. KAn nok ha utnytta den mye meir, men det får komme når eg får tid ein gong. Den tar da nok tid som det er.

Da er det vel på tide å tenke over kva eg skal bruke dagen til. Håper å få strikka mye i dag også. Det går jo ikkje fort når ein skal strikke store kofter, men det er kjekt. Men før det er det trening. Er jo mandag og torsdag eg er på trening hos fysio, men i morra er det jo "Himmelspretten", og da får eg trene på eiga hånd. Derfor trening i dag. Ellers ingen planer. Altså trene, spise, strikke, og så går det vel litt tid på denne greia her. Det er vel det. KAsnkeje g må lage middag også, hm. Gjøre det eg har lyst til altså. Nyte livet og dagen. Så får eg oversjå det som ikkje er heilt slik eg vil det skal vere. KVa skal du  bruke dagen din til? Uansett så lev den 

14 kommentarer

Oldemorbloggen

28.05.2014 kl.08:17

Du har så rett, kva skal ein skrive om på ein onsdagsmorgon. Eg syns du var flink og fekk skrive mykje, sjøl om du ikkje heilt visste kva skrivinga skulle dreie seg om. Ha ein flott dag i sola.

fjellgeitbundingen

28.05.2014 kl.08:26

Hei, det hørtest ut som du hadde en koselig dag i går og du har nok rett i at rettskrivninga ble bedre nå :)

gretashobby

28.05.2014 kl.08:28

Oldemorbloggen: Ja det er så rart med det. Når ein begynner å skrive, så kjem orda av og til av seg sjølv. Takk det samme til deg

gretashobby

28.05.2014 kl.08:29

fjellgeitbundingen: JA det var ein fin dag. Så bra at den har blitt bedre. Dysleksien er ikkje så mye å få gjort med, anna enn å skrive masse. Men det hjelper lite med ein pc som skriver feil med vilje og eg ikkje ser det. HA ein flott dag vennen

fruensvilje

28.05.2014 kl.08:33

God morgen.Gratulerer med ny pc , ja det kan være greit med en litt hendigere og nett en framfor en stor og tung,slik er nok vi kvinner litt bedre en menn tror eg hi hi.

Synes du er kjempeflinke som greier å sitte i sola og strikke,selv hadde jeg smeltet bort hi hi ,du får ha en fin treningsøkt og kos deg i sola

gretashobby

28.05.2014 kl.08:35

fruensvilje: Takk for det vennen. Eg farter litt og da er det greit å ha ein pc som eg kan ha i min fulle koffert hehe.
Strikker i sola når det ikkje er på det varmeste. Når det blri for varmt sitter eg under parasollen. Fin dag til deg :D

28.05.2014 kl.09:25

Hei hei.Så kjekt å høre at du hadde en fin dag i går,Deiligt når vi kan sitte ute.Idag skal jeg en tur til min bror så skal jeg være med en venninne på eldretreff på Ganndal og det er slutt kl 2 og da vil jeg hjem og er passe sliten.Holder på med en sommer topp som nærmer seg ferdig så har jeg genseren som jeg har begynt på ermet imellom alt det andre men jeg koser meg og med strikkingen.Ha en kjempefin dag og en goe klem

Liv

28.05.2014 kl.11:39

Ja, det er flotte dager vi har. Blir masse utetid, og det er jo deilig.

Har vært en tur på handel, så nå blir det ut i sola. Godt med den vinden som er i dag. Strikker på Vibbedille sine "sommersokker" i Sisu. Er ikkje det kjekkeste eg veit med p. 2,5, men må prøve å få vekk meir fra restekassane.

Ha en fin dag du og! Klem.

gretashobby

28.05.2014 kl.12:51

Anonym: Ein må nyte veret medan ein har det. Slik er det no bare. Hardt program, du må hugse å kvile også. Skulle ha strikket noen sommertopper eg og. Men det tror eg får bli til neste år. Rekker det simpeltenn ikkje hehe. Kos deg i ettermiddag med strikking ute du, så skrives vi.klem til deg

gretashobby

28.05.2014 kl.12:54

Liv: Ja vi er berre nødd å nyte dem. Skulle bakt polarbrød, men det får vente litt. Ikkje i dag hvertfall.
Eg tror eg må ta opp parasollen, for vinden tar ikkje hos meg i dag. sat ute litt tidlig i dag før trening, var varmt nok det.
P nr 2,5 er ikkje kjekt. da bruker eg 3 hehe. Og sisu er ikkje mitt favorittgarn. gav vekk alt eg hadde av det garnet til ei vi kjenner hehe. Takk takk vi skal nyte dagen videre. klem

Lisbeth

28.05.2014 kl.18:13

Du finner alltid på noe koselig å skrive uansett :)

Gratulerer med ny pc, det er vel et must, vi kan ikke klare oss uten.

Sitte i solen å strikke, hadde hvertfall ikke jeg klart :) Jeg blir så påvirket av denne strikkegleden din, at nå prøver jeg å tenke ut noe gøy å strikke. Kjenner jeg savner det.

Ha en strålende dag :)

Klemmer

gretashobby

28.05.2014 kl.18:39

Lisbeth: Takk, det var snilt sagt. Vart ikkje mye sitting i sola i dag. Mest under parasollen.

så kjekt at eg kan vere med å inspirere deg da. Det liker eg. Strikking er gøy. Fin kveld og god torsdag. Klem

Hekleri og Ra

28.05.2014 kl.21:24

Gratulerer med ny liten laptop :-) Det er veldig snedig med de ;-)

Har ikke fått strikket så mye denne uken jeg heller, men nå har jeg langfri så da får jeg kanskje gjort ferdig litt ;-) Kos deg masse Greta :-)

Klem

gretashobby

28.05.2014 kl.21:37

Hekleri og Ra: takk skal du ha. Kjekk liten sak. Strikket en bol siste uke. Så litt har det blitt. Fpr vel nlogge den i morra.
Kos deg med strikketøy og fri. Klem