Mye strikkeprat/PC

Kva skal eg skrive om p onsdags morgen. At sola skin, og det blir ein nydelig dag, er vel ein god start. Det var ein flott dag i gr. Kom meg ikkje inn fra veradaen fr kl var 21.00. Da hadde eg strikka nok. Sat frst ute strikk litt fr lunch. Etter lunch sette eg meg med ryggen mot sola og strikket eit par timer. Da var det nok sol. Rigget meg til og tok opp parasollen og strikket videre. Da T kom fra jobb, gjekk vi ein tur bak tunellen, fr eg lagde middag. Sommerkoteletter med lettkokte brokkoli/blomkl og ein god salat til. Herlig mat. Da den var vel fordyd, ja s mtte eg ut at og sat ute strikka til kl 21.00. Vart litt strikking i gr ja. Men eg strikkar ikkje fort nr eg sitter ute. Berre koser meg. Eg bruker jo kvledstrikke ogs, men det vart vel ikkje noko av i gr for det var s mye som mtte besvarers p denne lille saken her

Dette er min lille nye laptop. Var sers irritert p den gamle pc'en siden mellomrommet ikkje virka skikkelig. E'en virka nr den ville og da kunne den komme mange ganger, og s slo den seg av spes viss eg skypa. Den var stor og tung. Greit med stor skjerm da, men no ville eg ha ein som var litt lettere ta med. Har jo mitt lille nettbrett og mob med alt p, men er litt enklere skrive p laptop da. I min enfoldighet, tror eg at eg skriver meir rett p den nye pc'en. Hper det i hvertfall. Denne lille saken kom sjlvsagt den dagen eg reiste stover, s eg fikk ikkje henta den. Men da T kom stover hadde han den og den gamle med nedover. Monika hjalp meg med ein del ting og resten restrevde eg meg til etter at eg kom heim. HAr flytta over det eg treng fra den gamle, tror eg. Og s er det eit par ting eg ikkje fr til, men greier meg til i sommar og eg kan f hjelp. Er veldig godt forngd med den no nr alt er slik det skal. KAn nok ha utnytta den mye meir, men det fr komme nr eg fr tid ein gong. Den tar da nok tid som det er.

Da er det vel p tide tenke over kva eg skal bruke dagen til. Hper f strikka mye i dag ogs. Det gr jo ikkje fort nr ein skal strikke store kofter, men det er kjekt. Men fr det er det trening. Er jo mandag og torsdag eg er p trening hos fysio, men i morra er det jo "Himmelspretten", og da fr eg trene p eiga hnd. Derfor trening i dag. Ellers ingen planer. Alts trene, spise, strikke, og s gr det vel litt tid p denne greia her. Det er vel det. KAsnkeje g m lage middag ogs, hm. Gjre det eg har lyst til alts. Nyte livet og dagen. S fr eg oversj det som ikkje er heilt slik eg vil det skal vere. KVa skal du bruke dagen din til? Uansett s lev den

14 kommentarer

Oldemorbloggen

28.05.2014 kl.08:17

Du har s rett, kva skal ein skrive om p ein onsdagsmorgon. Eg syns du var flink og fekk skrive mykje, sjl om du ikkje heilt visste kva skrivinga skulle dreie seg om. Ha ein flott dag i sola.

fjellgeitbundingen

28.05.2014 kl.08:26

Hei, det hrtest ut som du hadde en koselig dag i gr og du har nok rett i at rettskrivninga ble bedre n :)

gretashobby

28.05.2014 kl.08:28

Oldemorbloggen: Ja det er s rart med det. Nr ein begynner skrive, s kjem orda av og til av seg sjlv. Takk det samme til deg

gretashobby

28.05.2014 kl.08:29

fjellgeitbundingen: JA det var ein fin dag. S bra at den har blitt bedre. Dysleksien er ikkje s mye f gjort med, anna enn skrive masse. Men det hjelper lite med ein pc som skriver feil med vilje og eg ikkje ser det. HA ein flott dag vennen

fruensvilje

28.05.2014 kl.08:33

God morgen.Gratulerer med ny pc , ja det kan vre greit med en litt hendigere og nett en framfor en stor og tung,slik er nok vi kvinner litt bedre en menn tror eg hi hi.

Synes du er kjempeflinke som greier sitte i sola og strikke,selv hadde jeg smeltet bort hi hi ,du fr ha en fin treningskt og kos deg i sola

gretashobby

28.05.2014 kl.08:35

fruensvilje: Takk for det vennen. Eg farter litt og da er det greit ha ein pc som eg kan ha i min fulle koffert hehe.
Strikker i sola nr det ikkje er p det varmeste. Nr det blri for varmt sitter eg under parasollen. Fin dag til deg :D

28.05.2014 kl.09:25

Hei hei.S kjekt hre at du hadde en fin dag i gr,Deiligt nr vi kan sitte ute.Idag skal jeg en tur til min bror s skal jeg vre med en venninne p eldretreff p Ganndal og det er slutt kl 2 og da vil jeg hjem og er passe sliten.Holder p med en sommer topp som nrmer seg ferdig s har jeg genseren som jeg har begynt p ermet imellom alt det andre men jeg koser meg og med strikkingen.Ha en kjempefin dag og en goe klem

Liv

28.05.2014 kl.11:39

Ja, det er flotte dager vi har. Blir masse utetid, og det er jo deilig.

Har vrt en tur p handel, s n blir det ut i sola. Godt med den vinden som er i dag. Strikker p Vibbedille sine "sommersokker" i Sisu. Er ikkje det kjekkeste eg veit med p. 2,5, men m prve f vekk meir fra restekassane.

Ha en fin dag du og! Klem.

gretashobby

28.05.2014 kl.12:51

Anonym: Ein m nyte veret medan ein har det. Slik er det no bare. Hardt program, du m hugse kvile ogs. Skulle ha strikket noen sommertopper eg og. Men det tror eg fr bli til neste r. Rekker det simpeltenn ikkje hehe. Kos deg i ettermiddag med strikking ute du, s skrives vi.klem til deg

gretashobby

28.05.2014 kl.12:54

Liv: Ja vi er berre ndd nyte dem. Skulle bakt polarbrd, men det fr vente litt. Ikkje i dag hvertfall.
Eg tror eg m ta opp parasollen, for vinden tar ikkje hos meg i dag. sat ute litt tidlig i dag fr trening, var varmt nok det.
P nr 2,5 er ikkje kjekt. da bruker eg 3 hehe. Og sisu er ikkje mitt favorittgarn. gav vekk alt eg hadde av det garnet til ei vi kjenner hehe. Takk takk vi skal nyte dagen videre. klem

Lisbeth

28.05.2014 kl.18:13

Du finner alltid p noe koselig skrive uansett :)

Gratulerer med ny pc, det er vel et must, vi kan ikke klare oss uten.

Sitte i solen strikke, hadde hvertfall ikke jeg klart :) Jeg blir s pvirket av denne strikkegleden din, at n prver jeg tenke ut noe gy strikke. Kjenner jeg savner det.

Ha en strlende dag :)

Klemmer

gretashobby

28.05.2014 kl.18:39

Lisbeth: Takk, det var snilt sagt. Vart ikkje mye sitting i sola i dag. Mest under parasollen.

s kjekt at eg kan vere med inspirere deg da. Det liker eg. Strikking er gy. Fin kveld og god torsdag. Klem

Hekleri og Ra

28.05.2014 kl.21:24

Gratulerer med ny liten laptop :-) Det er veldig snedig med de ;-)

Har ikke ftt strikket s mye denne uken jeg heller, men n har jeg langfri s da fr jeg kanskje gjort ferdig litt ;-) Kos deg masse Greta :-)

Klem

gretashobby

28.05.2014 kl.21:37

Hekleri og Ra: takk skal du ha. Kjekk liten sak. Strikket en bol siste uke. S litt har det blitt. Fpr vel nlogge den i morra.
Kos deg med strikkety og fri. Klem