Strikking.......Biltema

God morgen. I dag blir ein fin dag vermessig. Det som skal gjerast innomhus m  gjerast tidlig. For utpdagen kjem sola. Det blir bra. Men frst tror eg at eg skal bake litt snn bakst til meg. Vi fr sj. Aller frst blir det frokost og b,ogg er tanken.

Vi hadde ein fin tur til Frde i gr. Fikk gjort alt vi skulle og litt til. Og s hadde vi eit bedre mltid og skeia ut med kake etterp. Det vart i meste alget. Vi var i overkant mett. Men det var kanksje greit det. For det var mathandel etterp. Da handla vi ikkje inn ting fordi vi var sulten hvertfall.

Vi var innom Biltema og s ropte T p meg. Kom sj p denne sa han. Lydig som eg er, satte eg til sides det eg ahdde gunne frem og gjekk mot han. Har du lyst p denne, sa han

Det hadde eg sjlvsagt. HAr ikkje  fylt i strikkepinner og tilbehr her. Her er det plass til det meste. Orket ikkje begynne jobben med fylle inn i gr, men gleder emg til gjre det i dag. Egentlig er jo dette ei verktys veske. Men dei ahr skjjnt at den ogs passer til strikk, for det var ei som var fylt med bde nster, pinner og diverse andre ting. No blir det orden no og lett ta med p reiser. 

Nar den er fylt og lagt sammen, tar den ikkje mye plass. Gleder emg til fylle  den ja. 

Kjpte ikkje garn i Frde. HAr nok og no br lageret minke. er nok best det. Ikkje s  mye  spennende det andre som vi handla. Mest ndvendige ting og kanskje n oe som ikkje var heilt ndvendig. Men kanskje hehe. Heile dagen gjekk hvertfall og vi var ganske slitne nr vi kom heim. Hadde bestemt oss for g ein liten tur alikevel. Mye trakking i Frde, men da gjorde det godt f lange ut eit par km fr ein fann sofaen og kunne slappe av med eit strikkety. I gr  strikket eg brot p p nr 2,5, s det er ikkje mye vise frem akkurat. Venter litt med det. 

Nei skal eg f baka fr eg vel avslutta her. HA ein spurdelende dag. Og kom dere ut. Det er id ag det er sol og fint. God pske til dere som drar i pskefejllet eller andre steder

21 kommentarer

fjellgeitbundingen

23.03.2016 kl.09:15

Hri Greta, det var ei kjekk veske. Hrtest kjekt ut f tatt handlinga til pske. Venter dere besk, eller blir dere alene i psken? Koselig dere har sol i dag. Du m bare benytte anledningen komme deg ut, ser jo ikke s lovende ut for resten av psken p vrmeldinga... Her snr det i dag, men er meldt bedre vr fra i morgen. Hper vi er friske til kunne vre ute, men har heldigvis massevis hndarbeid, god mat og brettspill kunne kose oss med. Blir nok en fin pske uansett ;)

gretashobby

23.03.2016 kl.11:39

fjellgeitbundingen: Hei vennen. Ja det er ei kjekk vske. No er den fylt Og eg tror den vil funke.
Viss ein ser inn i kjleskapet vrt og matlageret, s skulle ein tro det. Men vi fr ikkje besk i psken. viss ikkje noen kjem p spontavisitt da . Fr besk etter p ske.
Her er det frtsatt kaldt, s vi har drya turen ut. Blir vel ikkje fr utpdagen, siden sola kjem s seinther enno. Men har brukt formiddgen godt.
Du fr bruke dagene til noe kjekt uansett ver og friskhetsgrad hehe. Det blir det nok ja. HA ein god dag vennen

Liv T gjesdal

23.03.2016 kl.11:52

Hei.Fikk den vska til jul for et og et halvt r siden ,Skulle nok ha rydda opp i den n for det er ikke system.Mtte en tur til leftdal og bytte telefonen jeg hadde kjpt da sim korte ikke virket,Har dagftt ordnet det n.Mye stress.Hadde en fine dag med guttene og Rosa Linn i gr Ble bittelitt garnkjp,Holder p med 4 ting n.Snabeltrusen som vr faste buss sjfr skal f i august sokker og strikke hndkle og den nye kofta.Godt ha litt velge i.Skal i selskap i kveld blir litt mye men snn er det.Her er strlende sol s jeg m nok ut ha litt sol.nsker deg en fine dag og goe klem

gretashobby

23.03.2016 kl.17:17

Liv T gjesdal: Hei. Hper eg klarer holde orden i min no. Har systimatisert det i veska no. S kjedelig da. Men godt at du har ftt ordna det no da. S kjekt da. Eg liker ikkje snabeltruser eg. Men det er no meg da. Eg veit ikkje kor mange strikk eg har n. Men det er nok ein del ja. Kasnkje eg br rekne saman ein dag. Du fr kose deg i kveld ogs da. Det gr nok greit. Fikk nytt finveret etter kvart vi ogs. HA ein fin kveld og ei god natt. Klem

Ellbjrg Skinderhaug

23.03.2016 kl.12:26

Sg ut som det vart en nyttig tur til Frde i gr.

I dag er ein ny dag--- med bedre vr her og. Vi har ryddet litt etter frste " pskepulje " som drog i gr kveld. Var utover og sg om bten etter alt regnet, men den lg fint. Der ute var tjelden kommet og dreiv og ruska litt i den gamle reirplassen sin. Litt tidlig legge egg enda, men de dreiv vel og diskuterte hvor mange unger de skulle ha i r tenker jeg---😀

gretashobby

23.03.2016 kl.17:19

Ellbjrg Skinderhaug: Det var det.
I dag har det vore ein fin dg. Bde vermessig og ellers. Godt f rydda opp fr neste pulje kejm. S bra da at bten hadde det bra sjlv om det har vore mykje regn og blst.
Tjelden er eit vrtegn hos dere da. Kjekt det. :)

Oddbjrg

23.03.2016 kl.13:07

Hei, hei!

Veska du fekk i gr, sg veldig praktisk ut til strikkepinnar m.m.

Stort sett grtt, kaldt og vind i dag, s eg held meg inne. Har sydd nokre saumar; no skal strikkinga snart fram.

Ha ein fin onsdag!

gretashobby

23.03.2016 kl.17:22

Oddbjrg: Hei p deg. Ja den var praktisk. HAr fylt den no med pinner av alle slag. Huff da. Vihar hatt nydelig ver i dag. Men venta med g ut til sola hadde kome over fjellet og varma opp litt.
Du har nokk ftt sydd litt og sikkert kosa deg med masse strikk du. No skal eg snrt finne frem strikkepinnene eg ogs. Fin kveld til dere

mimouna

23.03.2016 kl.14:37

Her var det sol p formiddagen, n skyer det over. Men vi kom oss i alle fall ut, det gjorde godt. Hres ut som om dere hadde en grei Frde-tur, og den mappen var smart! Har den et navn/varenummer? Far i huset kjrer forbi Biltema minst to ganger om dagen, og noe som holder orden i strikkepinner og slikt br han jo nske seg, hihi.

Kos deg ute i solen! :)

gretashobby

23.03.2016 kl.17:25

mimouna: Hei vennen. Her har det vore klar himmel og fint ver heile dagen. Sola kom kl 12 hos oss. S i ett tida gjekk vi ut. Fikk oss ein fin tur. Deilig det. Ja det hadde vi. Kjekke tur det. Ser at du har ftt svar fra Berit, men om du ikkje ser det. S har den varenr 20 601 Verktyveske. JA da kan han stikke innom f tak i. Den var ikkje dyr heller. JA det br han virkelig nske seg.
No er det snart p tide finne frem eit av mine mange strikk. Fin kveld til dere klem. p.s. skriver ein dag

Berit

23.03.2016 kl.15:43

Verktyveska har nr 20 601 og jeg har den selv. Veldig greit ha pinner og utstyr samlet! Jeg har pinner nok til to vesker :D

nsker dere en flott pske!

gretashobby

23.03.2016 kl.17:26

Berit: Takk for hjelpa med navn og nr vennen. Fikk plass til alle mine i denne eine eg. Og det er eg glad for. HAr noen ledige rom ogs.
Flott pske til deg og dine ogs

Liv V.

23.03.2016 kl.16:12

Hei. Var p handel...idag og. Heldigvis to rd dager n. 😃 S hadde vi besk resten av formiddagen. Det var kjekt. 😃N har eg landa i godstolen med strikket mitt.

Den veska har det vrt god reklame for p Strikkesidene siste ret. Ser kjekk ut den. P reise er den nok super.

Ser bra ut ang. vret etter pske. Like greit f besk da.

Han en fin kveld. Klem.

gretashobby

23.03.2016 kl.17:29

Liv V.: Hei. Ja greit vere ferdig med handling. Eg trur ikkje eg treng ahndle meir denne mnaden hehe. S kjekt da. Koselig emd besk. Har ikkje ftt strikka noe i dag enno, men snart skal eg og finne frem eit av strikka mine. Kasnkje to, men eit i gangen hehe.
HAr sett mye om den fr ja. Men aldri tenkt p den til meg sjlv. Men no er eg glad at T kjpte den til meg. Fin orden i alle pinnen med tilbehr no.
S bra. S langt frem ahr eg ikkje sett. Er ikkje fr den 31. da.
Ha ein fin kveld du ogs vennen. klem

fruensvilje

23.03.2016 kl.19:30

T har iallefall skjnt det,en slik veske kunne eg og tenkt meg )) s det fr eg tenke p om eg er nr biltema en gang hi hi .Synes det er lov skeie ut ,s lenge det ikke er hele tiden .

Ja garnlager br nok krympe hos mange av oss,jeg skal iallefall ikke kjpe garn p lenge for her har eg flere kasser fulle ))

Hper du fikk en fin dag i sola i dag,det gjorde eg og det trengs for i morgen melder dei desverre regn igjen

gretashobby

24.03.2016 kl.08:37

fruensvilje: Ja han har skjnt det. Kanskje han har vore irritert over noen pinner og utstyr.... Ja det kan du. Kanskje det gr bestille ogs?
Ja det er det. Og vi hadde noe feire ;)
Eg m hvertfall f krympa det. HEr blir det ikkje kjpt garn viss ikkje eg fr store oppdrag.
Fikk fin bde inne og ute dag.
Ikkje kome noe nedbr her enno. Hper vi rekker oss ein tur fr det kjem. Men vi har regnklede s det gr nok bra uansett. Nyt dagen

tepausen.blogg.no

23.03.2016 kl.20:40

S lurt at han fant den til deg. Jeg skal jammen se etter den neste gang jeg er med p biltema.

Ha en fin kveld.

gretashobby

24.03.2016 kl.08:38

tepausen.blogg.no: JA det var veldig kjekt. Er ikkje dum han T en min. Det br du ja. Ha ein fin dag

tepausen.blogg.no

24.03.2016 kl.10:11

Jeg har ogs en T <3

gretashobby

24.03.2016 kl.12:52

tepausen.blogg.no: S gy da :)

tepausen.blogg.no

24.03.2016 kl.23:17

Ja det synes jeg er bra