Strikkelyst og ein liten Hestehov

God morgen. I dag bir ein fin dag, men det tar nok litt tid fr eg skal p verandaen. Det er kaldt i dag. bare s vidt over + streken. Men det blir nok ein flott dag. Vi fr satse p g tur litt utp dagen. Og eg tar bilen til sentrum tror eg. 

Nr eg har kome igang med dagen og har gjort slikt man m stort sett kvar dag, ja s skal eg feste trder. MAnge trder

Jada eg har alltid klaga over at eg ikkje liker feste trder. Og likevel fester eg ikkje etter kvart. Har ogs prvd strikke trdene inn nr eg skifter farge, Men eg syns ikkje det virker som dei er godt nok festet. S no  har eg gtt tilbake til gamlemten. S fr eg fr strikka ein einaste maske mer, s skl  desse trdene festes. 

I gr fikk eg det for meg, etter at eit par av mine blogg venner, sa at eg kunne lage lpere, at ja eg kan strikke lpere p eit par tre av borda mine. Eg veit at dei har mandarin petit her i bygda. Heiv meg p sykkelen og dro for kjpe. Dei hadde desverre ikkje den fargen eg ville ha. Kva gjer ein da. Jo ein ser seg litt rundt. For dei hadde jo ftt merino siden sist eg var der. Da jobba hjernen fort og eg kjpte 4 nster av sandnes merino. Eg har nemmelig dei siste dagene sett p merino garn lageret for eg ville  lage eit nytt sjal. Men hadde funne ut at eg manglet den ene fargen. Men ikkje no. Da hadde eg garnet til starte p nytt sjal. S hadde eg ogs funne ut at eg hadde nok rdt bomulls garn til lage eit hndkle til. Og funne frem rester til 3 kluter. Ikkje nok med det. I lpet av dagen tikka det inn ein ny ordre i bomulls garn. Da mtte eg jo bestille garn og det har dama gjort. Bestilte bde til skjerf/sjalet eg skal strikke til kunden og til lperne mine. Og s holder eg jo p med genser til meg sjlv. Det kldde plutselig skikkelig fingrene for begynne p minst tre nye hehe. Men sjalet var alngt fra ferdig strikka. 

Kva skjedde s. Jo dama fikk eit sjelden anfall av vere fornuftig. Eg fikk ikkje lov av meg sjlv til hverken begynne p noe nytt eller strikke p andre av pbegynte strikk, fr sjalet var heilt ferdig. Den siste halvanna mnaden eller kanskje dei 2 siste mnadane , har eg ikkje strikka mye for dag. I gr fikk eg fart p pinnene. Og sjalet vart akkurat ferdigstrikka, fr eg mtte finne senga. Da m eg alts feste trdene i dag, fr eg kan kose meg med begynne p eit nytt eller p to nye hehe. Eit problem er at det meste skal strikkes p p nr 3. Men da er det jo godt ha eit stort sjal som strikkes p p nr 4 innimellom. 

M avslutte med ein liten gul kar eg fikk auge p i gr. Sa til ei bloggvennine at her var det ikkje begynt blomstre noe enno. Men der tok eg alts feil. 

Dei treng ikkje mange korn med grus eller jord til plante rttene sine desse. Og dei er vakre om vren. Man blir litt glad nr ein oppdager desse. Kanskje den har litt av ren for at strikkelysten akkurat no er det ingen ting i vegen med. nsker deg ein vakker dag

24 kommentarer

Eldbjrg Skinderhaug

09.04.2016 kl.08:29

Sj der ja---- no er du p kjret igjen 😀 Det sjalet der fer ut av huset fr du fr sukk for deg--.

Jeg har sittet og sett en video om dobbelstrikk. Var spent p hvordan teknikken var. Det m vre utrolig seint. Blir nok ikke mitt nye strikkety, men beundrer dem som har strikket et teppe i teknikken. Kanskje prver jeg en gryteklut en dag---. Litt skyet og mrkt ut mot havet. M vel ta litt hagearbeid p formiddagen. I ettermiddag skal jeg lage Sunndalsgrt til barnedpen i morgen. Ha en god dag begge.

gretashobby

09.04.2016 kl.09:02

Eldbjrg Skinderhaug: Hei, ja da er dama p kjret igjenn hehe. Hehe vi fr sj. Hper kunne legge det ut i morgen, s fr vi sj kva som skjer.
HAr sett p ein slik video eg og. Men eg ahr ikkje prvd. Tror ikkje det er min greie heller.
Blir nydelig ver her.
s kjekt da. Kos deg med barnedp i morgen.

Liv V.

09.04.2016 kl.08:32

God morgen. Gratulerer med nytt sjal. 😃 Blir bra det nr du er ferdig med "trdfesten" idag.

Blei litt nysgjerrig p Merino garnet p Manufakturen. Eg har berre sett/kjpt Merinoull der nede. Ha de tatt inn anna Merinogarn og? Savna at de ikkje ha f.eks. Merino ekstra fine.

Gikk tur i Fjellveien igr, halvveis opp. Det blei mye pust og pes...😜 Gjorde godt i alle fall. Fr sj om eg tar en runde idag og.

Ha en flott lrdag. Klem.

gretashobby

09.04.2016 kl.09:05

Liv V.: Takk, hper at noen har lyst til kjpe det, ellers s fr eg gi det vekk kanskje. Vi fr sj. Ja det skal bli ferdig i dag og vises i sin helhet i morgen.
Neida er bare merinoull fra sandnes. Men eg har ikkje sett at dei hadde det fr eg.
s flink du var. odt at du fikk trimma litt da, nr det ikkje vart noe tur hit.
Ha ein flott lrdag du og og god tur opp fjellveien

Torild

09.04.2016 kl.08:36

God morgen, Greta :-)

Her har du litt av en jobb med feste trder, ja. Liker heller ikke det, men m gjres. Du blir ikke arbeidsledig med alle prosjektene du har under planlegging iallefall :-)

Her gr det p restegarnstrikk, skal bli et sengeteppe nr det blir ferdig. Har bare kommet halvveis, s har et stykke igjen :-)

Koselig se hestehoven, har ikke sett den her enn, men regner med at den ikke er s langt unna.

Ha en fin dag videre, Greta.

gretashobby

09.04.2016 kl.09:08

Torild: God morgen vennen. Nei eg kan ikkje fordra det og lar sjelden anledningen om syte over det gr fra emg hehe. Nei heldigvis blir eg ikkje det. Trenger litt ha i hendene og tenke p for tida.
S spennende da. Det m eg f sj nr det er ferdig.
Hestehoven er alltid s kjekk nr den kjem frem for frste gang om vren. Den kjem nok snart.
Takk det samme til deg Torild

Ann Karin

09.04.2016 kl.08:45

God morgen .Lykke til med festingen i helga :) uffda mesune deg ikke den "festen" der Du er flink Greta Sjale ser knallfint ut

gretashobby

09.04.2016 kl.09:09

Ann Karin: God morgen. Takk for det . trenger det. Nei det tror eg ingen misunner meg hehe. Takk takk. Du fr nok sj det i morgen. klem

Oldemorbloggen

09.04.2016 kl.08:57

Du er nye nr du festar trden, det sg eg p sjalet mitt. Slik har ikkje eg gjort det fr, berre tredd trden tilfeldig gjennom maskene, men no er eg gtt over til din metode, opp og ned i kvar maske p tvers.

gretashobby

09.04.2016 kl.09:10

Oldemorbloggen: Det er lurt feste skikkelig. Ellers gr det s lett opp. Det er lite kjekt. S gy at du tar etter meg da.

tepausen

09.04.2016 kl.09:25

feste trder, nei for en jobb. Er det noen som koser seg med det? Det er greit f ferdig prosjekter etter hvert men det er jo s mye som frister. Jeg er s glad for at jeg kan strikke igjen etter fallskaden. Jeg strikker bare litt om gangen og ikke hver dag. Hendene mine blir nok helt bra igjen. Jeg kjenner godt til det vil gjre mye p en gang.

Takk for det og vil nske deg en flott lrdag

gretashobby

09.04.2016 kl.12:48

tepausen: Tror nok ikkje at det er mange som lker det. Eg liker ha mange strikk p gang. Men ha to store sjal p ein gang, vart i meste laget sjlv for meg.
Det er bra at du kan strikke litt, sjlv om du ikkje kan strikke s mye som meg.
Takk for det. Kos deg

Liv T gjesdal

09.04.2016 kl.10:38

God morgen Ja litt mye trder feste men nr du begynner gr det jo ganske fort, Du er kjempeflink med de sjalene med s mange masker strikker du de fort.S flotte gule blomster ja en blir glad over se de.Blir nok slvedag for meg idag ,Var 3 timer p formiddagen igr og smrte skiver og s kvelden Var hjemme ca kvart over 12,Sovet drlig for ene foten verket mye mtt opp kl,3 og ta tabelett.nsker deg en fine dag kos deg med nye strikk.Goe klem

gretashobby

09.04.2016 kl.12:53

Liv T gjesdal: God formiddag. ganske fort ganske fort. 2 1/2 timer. Strikker dem ikkje fort, men dei ligg der og er innimellom strikk. Hestehoven er alltid eit vakkert vrtegn syns eg da.
huff da. du fr ta det med ro i dag da. Nyte det fine veret. Klem

irene

09.04.2016 kl.16:43

Hei. Det er noen trder og feste ja,men sjalet blir fint. Fine farger. Nr hestehoven kommer da er det vr. N har eg vrt og gtt tur med min mor, hun er sprekere enn meg. Deilig med fint vr,s n kan vi lufte litt og ogs. M stvsuge litt fr solen kommer inn stue vinduene. Ha en lrdagskveld dere. Klem

gretashobby

09.04.2016 kl.17:55

irene: Det tok 2 1/2 time, s det var noen trder ja. Men no er det over :). Takk for det. Ja det er sant. S kjekt da g tur med sin mor. Det kan eg nok ikkje si om min mor. Men kanskje eg kan hjelpe ho til bli sprekere nr eg har flytta stover.
No er det snart middag her. Vore ein fin dag. Kos deg i kveld spreke venn. klem

fruensvilje

09.04.2016 kl.17:51

ja da har du fullt opp igjen du )) hi hi og skjerfet blir bra det,bare du fr festet alle trdene .Tror jammen eg ville gtt for et sokkegarn med ferdige striper etterhvert som sjalet vokste hhi hi

gretashobby

09.04.2016 kl.17:56

fruensvilje: Ja no er eg tilbkae i ativitet. S gy atte. Alle trdene er festet, men for ein jobb. var skikkelig ska i rygg og hofter etter ha sittet pal i 2 1/2 halv time i dag. Hehe det blir ikkje det samme. Trdfestingen fr ein bare ta med. Ha ein fin kveld.

akbhandy

09.04.2016 kl.21:53

Der var det mange trder ja. Men ser at dette har du ftt unna. Gleder meg til se det helt ferdig. I morgen kanskje? :-) Og mange prosjekter p gang har du ogs. Ikke arbeidsledig p en stund, ser eg. :-))

gretashobby

10.04.2016 kl.08:46

akbhandy: Veldig mange trder ja, men det er over for denne gang. Glemmer det fort hehe. Ja da m du inn i dag og sj det :). Nei no er eg p kjret att. Og det er gy. Venter p mer garn ogs. Blir dessverre mye bomuls strikk, men det gr vel det ogs. Ha ein fin dag

fjellgeitbundingen

09.04.2016 kl.23:06

Hei Greta, for noen fine hestehov og gleder meg n hre at strikkelysten er p plass igjen :) Nr den frst kom kom den godt :D Her er det mange spennende planer. S en tova mariuslper en gang som var fin, s tynt garn som skal toves kan sikkert brukes ogs..

gretashobby

10.04.2016 kl.08:52

fjellgeitbundingen: Hei vennen. Ja er dei ikkje skjnne vel. Og ja no er det fult kjr att. Og mer blir det uti uka nr eg fr garnet eg har bestilt. No bobler det plutselig i hodet.
Kjekt at du har masse planer ogs. Det blir ein produktiv vr. Ha ein flott dag

mimouna

11.04.2016 kl.09:56

Det var mange trder feste! Men enig i at det er best gjre det p "gamlemten". Jeg synes heller ikke det fungerer like bra strikke dem fast.

Kjekt med nytt garn, og godt f unna det som er pbegynt. Lpere i Mandarin Petit blir fint, hper de snart fr inn riktig farge da.

Det er mye livskraft i de frste vrblomstene! De klorer seg fast alle steder, og lyser gult og trassig mot verden.

gretashobby

11.04.2016 kl.13:35

mimouna: Ja det ble noen ja. Ja no har eg testa ut mange metoder og holder meg til opp og ned og gjerne en ekstra gang i en eller to. Alt etter kva det er. Gleder emg til teste ut nytt garn. Og no er det nesten ingen ting av det gamlle pbegynte. Nei det er ikkje noe att av det. Bae masse nytt pbegynt hehe. Det fr dei ikkje s skal teste ut anna garn som eg har bestilt fra Bitta.
Det er sant. Elsker hestehoven. Og s gleder eg meg til neste vr for da fr eg sett kvitveisen om vren ogs. Ha ein fin dag