Fjellturer

Retrogenser fikk vere med ein tur til fjells

God morgen. Andre morgen på rad med klar blå himmel som ber bud om at sola kjem 12.30 hos oss som bor her under fjellet. Får den mye før oppe i  bakkane vi bodde før. Skal ikkje klage i dag da...

Nye strikke hefter og lørdagens blinkskudd fra fjellet

Ny uke og nye muligheter. Slik er det jo kvar mandag og kjekt er det :). Da gjeld det å bruke uken og dagene godt. Fylle dagene med viktige, og uvikte gode og helt vanlige ting. Det blir vel bra ve...

Eg og kjæresten på fjelltur. Da må strikkepinnene ligge hjemme :)

God morgen eller ja da den er god. Det var ikkje det samme fine veret i dag. Men vi tar oss gjennom denne dagen også. For i går hadde vi ein super dag på fjellet. Sjølv om eg gjorde ting eg ikkje h...

Snartur på fjellet ble årets første moltetur + noen fine fjellbilder

Godmorgen. en vakker morgen i dag. I går var det ingen ettermiddagsbyger heller. Så da begynner det å tørke opp att litt. Har vore noen fine dager no. Vi eller eg gjorde ferdig min del i heimen og ...

En gjør seg sjølv sokk, men først ein nyyyyyydelig liten fjelltur

God morgen kjære lesere. Nok ein herlig dag. HAr ikkje sett på måleren, men burde kanskje gjere det. 18,5 g. Og ikkje ei sky å sjå. Høyres ut som det kan bli ein varm og fin dag. Har tenkt å teste ...

Kva gjør ein når tåka henger ganske langt ned i fjellet og det regner?

Ja for slik var veret i går. På slike dager er det lett å sette seg i godstolen med strikketøyet og bare sløve. Men Vi ville jo på fjellet, men det regnet mer og mer og tåka såg veldig tjukk ut. I ...

50 multer, 60 blåbære, høstprakt på verandaen og strikkeprat

God morgen kjære kjekke lesere. Sitter her leser litt på nettet, ser på nyhetene på tv og spiser frokost. Mange inntrykk fra tv-skjermen både fra valgkampen og flyktningekatastrofen. Det blir mange...

Når snøen forsvinner på fjellet da dukker mye rart opp, som ....:)

God morgen i sommer Norge. Starter med eit av bilda eg tok i går. Syns dette var så fint Skikkelig sommertempratur er det ikkje men det ble vart og fint utover dagen. Vi skal nyte dagen i dag p...

Ein kjapp morgentur på fjellet.+

I dag dro vi på ein liten fjelltur rett etter frokost. Ikkje lange turen, men ein koselig tur. Tenkte eg skulle ha eit innlegg om heilt andre ting enn strikk i dag. Kvart år må eg på utsiktsteinen....

Sjølvplukka bær og sjølvkokt sylte. Er vel håndarbeide, sjølv om det ikkje er strikking

God morgen kjære alle som stikker innom no på sommeren. MAnge er på ferie og det bir automatisk stillere på denne tida av året. Vi har liksom litt anna å gjøre enn å blogge/lese blogger kanskje. Eg...

Litt blanda innhold i dag med berre litt strikkeprat

Ny uke med mandag og godt ver. Men i dag var tempen sokke ein god del.Bare +3 kl 6.30. Men det stiger vel fort får vi håpe. Det er hvertfall finver og da gjør ikkje ein kald morgen så masse, ikkje ...

Ein hærlig liten fjelltur

Det er søndag morgen. Sitter med kaffikoppen og frokosten og klokka bikker 0715. Det er mørkt ute, men inne brenner no 30 t-lys og kubbelys. Det begynner å bli varmt og godt her. Blir fort varmt nå...

Fornøgd liten kunde, fjelltur og litt til

God formiddag. I dag har vi røkke mye. No sitter eg berre å vente på at t skal få ferdig sin bakst. Min er ferdig. Må bare starte innlegget med eit bilde eg fikk i går kveld. I går ettermiddag kom...

Kjap tur på fjellet i går

God morgen venner og kjente. Eg skrev nett i ein kommentar på ein blogg at vi var på fjellet ein rask tur i går, men da vart det ikkje noen bilder. For eg trodde det ikkje vart det. Men så var det...

Virker som om vi er glad i fjellet

vi er ganske glad i fjellet og i å ta bilder av det. Det vart ein liten tur opp i går ettermiddag. gjek i to timer berre med litt tøy og bøy etter multer. Vi fann ca 750 g i går. Da er det tomt der...

Tur på fhellet i går også og lit matauk

Litt seianre ute i går, men kl 10,30 var vi klar til å vandre litt på fjellet att. Vi tok eit anna område enn dagen før. I tilfelle det skulle vere noen multer da. Litt mer ulent for emg, men det g...

Eit lite innlegg fra fjellet

Eg måtte liksom ein tur på fjellet eg og i påsken. Dermed vart det gårtur på snøen. vi gjekk rundt sueskolten, Ein liten tur på ca 45 min. greit nok for emg det. Vi gjekk jo heile tida. Og ja eg gj...

Fjelltur uten meg

Formen er no på veg tilbake, heldigvis. Liker ikkje å vere satt heilt ut av drift. Men eg tok ikkje sjangsen på å vere med Torstein på fjellet i dag. skal heller vere med ein tur på kiosken litt ut...

Dagens luftetur. Ein tur på fjellet for å gå på snøen

Det var så deilig å nå sola og få frsik luft i går. Dermed var planen klar for i dag. Komme seg opp på fjellet for å gå på snøen og nå i sola. Samtidig ville vi få med skiskyting på tv. Ikkje tør e...

Nisseluer og fjelltur

Hei venner. fikk plutselig så mye å blogge om i dag. Men liker ikkje å lage meir enn eit innlegg om dagen maks eg da. så da tar eg to ting denne gongen. I går lagde eg ferdig noen små nisseluer og...

Årets siste fjelltur før snøen kommer og sesongens første caps

Eg tar capsen først. Denne capsen er sendt til dene ei av dei skjønne jentene til Silje Irene. Litt tidligere i høst hadde dei stand på høstmessa med mine produkt. Da var der ein caps. Den kjøpte ...

Fin fjelltur i tåke og solskinn

Vi fikk ein fin fjelltur i dag, sjølv om det var skodde både opp og ned. Men opp på toppen eller i Breidalen der målet var, var det solskinn. sånn såg det ut på vei opp og ned. Heldigvis er det gr...

toppenhytta tur. Siste fjelltur før vi drar østover på onsdag

I dag var det virkelig perfekt fjelltur ver. vi gjekk til toppenhytta. Med min form vart det totalt med kjøring 3 t tur. I dag kjørte vi opp og parkerte bilen der vi kom opp da vi gjekk sommerstie...

Enda ein fjelltur.

Vart ikkje så veldig lang tur i dag, men eit stykkje kom vi no da. Var småregn på fjelle så vi gjekk ikje lenger enn opp til eit av basenga. Husker ikkje kva det heiter heller. Vi starta nede ved ...

dag 3, god ein ikkje veit kva ein gir seg utpå bestandig

dagens utflukt er over. Resten av dagen vert det berre avslapping i sola på verandaen, tror eg. Har vore på ein flott tur som vert kalla "sommerstien". eg har aldri gått den før, og det vert ei stu...

Dag 2 av ferien. Tur og stell av hår på gamla

I dag ville eg gå ein plass vi ikkje hadde gått før og ut i naturen. visste at det var ein fin tur utpå kyrkjebø. der er amnge fine turer, men denne visste eg kvar den var. Vi gjekk først opp til S...

Liten fjelltur /strikking til meg

I dag har vi vore på ein liten fjelltur. Kom ikkje lengre på grunn av snø. perfekt ver til å vandre litt i. skulle kome oss litt lengre, men da måtte vi hatt stava og anna fottøy. er så kjekt at b...

tur på fjellet, lavkarbomat og kongekrabbe

Har jo som eg før har skreve laga knekkebrød lenge. No tenkte eg å prøve å gå litt lengre. Har hørt at lavkarbomat skal vere bra for "gikta". skader vel ikkje å prøve. Eg prøver forsiktig og er ikk...

Flott tur på fjellet

Eg og T var en tur på fjellet i finveret. Bildene kan tale for seg sjølv Samme motiv, men ulik zooming Det er nydelig på fjellet i slikt ver og eg skjønner kvifor eg bor her eg bor. Men slik v...

1. nesten fjellturen i år.

Det vert nesten fjelltur fordi eg ikkje kommer meg heilt opp. Men eg tør ikkje gå for langt med en gang. Må trene opp att lunger og resten av kroppen. Ei vennine av meg var heilt opp i dag. Oppe på...
gretashobby

55, Høyanger

Eg likar veldig godt å strikke. Tar gjerne imot bestillinger. Send gjerne forespøsrel på mail. gretabuhagen@yahoo.no Eg er så heldig at eg er farmor til to jenter og mormor til ein gut. i tillegg til å strikke det dei vil ha, tareg på meg strikkeoppdrag. veldig glad i det. Strikker også gaver og ein del havner i lageret mitt. Om du likar produktet, men ynskjer ein annan farge, så er det berre å legge inn forslag på det. sannsynligvis strikker eg det da for deg. Bloging er gøy, lærerikt, sosialt og kjempe kjekt.