august 2013

Dagstur til Bergen for hente heim Monika og lille Trym

I forgrs var ein hektisk og kjekke dag. Formen var ikkje heilt p topp fra morran, men det fikk ikkje hjelpe. eg sat nemmelig ute og fikk litt vel mye trekk p meg dagen fr. Gamle damer toler ikk...

Babyjakke, frste del av eit hente sett og litt til

Eg har som eg har sagt fr ein god del bestillinger no. bde betalande kunder og til familie. Det er s kjekt. Og om kvelden strikker eg p smting til gaver og lager. Siden eg strikker p w mykje...

Heime etter 5 timers rundtur i eige fylke. Det var ein vakker tur

Kl 10.15 satte vi oss i bilen og dro for sj oss rundt i eige fylke. Det er synd sei att vi har utforska naturen og omgivelsene rundt her vi bor. I gr fikk eg ideen om att i dag skulle vi gjer...

Virker som om vi er glad i fjellet

vi er ganske glad i fjellet og i ta bilder av det. Det vart ein liten tur opp i gr ettermiddag. gjek i to timer berre med litt ty og by etter multer. Vi fann ca 750 g i gr. Da er det tomt der...

Eg strikker, trener og nyter sola og Torstein spring p fjellet etter multer :0)

I gr kom finveret tilbake til sogn og sikker hele vestlandet. Det er s deilig. torstein har gtt og stura etter jobb heile uka og sett p regnveret. Men i gr kunne han dra opp og sj etter br a...

Heil dress str 3-4 r, eige mnster

Har holdt p med ein strikkadress siste uka og vel det. Det ahr vore gy og litt spennde. spennde fordi den skulle vere lik ein dress eg ahr strikka for noen r siden. Men eg ahdde jo ikkje oppskri...

Fjelltur for meg sjlv, multer og garn

I dag har vi begge vore p fjellet. Men vi gjekk kvar vr plass. P grunn av knea mine, eller det eine kneet som ikkje er skifta, kan eg ikkje g opp p toppenhytta og i omrdet p Bergefjell. Derm...

Daganane fyk avgrde. Eg har det nesten litt travelt

Hei. Da har det vore stilt her nokre dager. Tida mi strekker rett og slett ikkje til. Onsdag starta med ok ver. Torstein hadde tatt seg ein feriedag, s vi dro p fjellet ein tur. Der fann vi nok t...

Kasse med garn og nye strikkensker

Det ringte p dra i dag Gunn Marie, ei dame som bor i den andre blokka, Kom berande med ei stor kasse med garn. ho lurte p om eg ville ha det. Viss ikkje kunne eg berre kaste det. Kaste garn er j...

Tur p fhellet i gr ogs og lit matauk

Litt seianre ute i gr, men kl 10,30 var vi klar til vandre litt p fjellet att. Vi tok eit anna omrde enn dagen fr. I tilfelle det skulle vere noen multer da. Litt mer ulent for emg, men det g...

Multesyltety og Torsteins gjrbakst

Det vart til att eg lagde multesyltetyet i gr. torstein fikk s lyst til prve noe vanlig gjbakst etter gammelt. Han har funne ut att det kan vere greit ha litt liggende i fryseren nr vi f...

Hstens frste strikkeoppdrag er heilt ferdig. Telemarks sett str 1 r

Hei! Mtte berre vise frem alle delene sammen. Har jo vist frem bde genseren og lua fr. Og sokkene er jo bare enkle sokker. Men no vart heile settet komplett og da ville eg bere blogge det ogs e...

Tur p fjellet. Der var det ei og anna multe og eg vart hekta p plukke

Vi starta tidlig i dag og var oppe p fjellet litt over 9.30. Starta med lang bukse og langarma topp med jakke utenp. Det vart ikkje s lenge det varte. Snart gjekk vi i short og t-skjorte med jak...

Overaskende besk og lita telemarkslue

Da vart det visst innlegg i dag ogs. Fikk veldig koselig og overakende besk i dag. Og s ahr eg ftt ferdig telemarkslua til den bestillingen eg holder p med. Da mtte det jo bli innlegg da. Tar...

skulle berre prve eit brett med lavkarborundstykkjer

Ikkje alltid att dagen blir som ein har planlagt. I gr var planen bake eit brett med lavkarborundstykkjer Det gjorde eg ogs og dei var gode. siden det var s fint ver skulle eg vaske opp 3 mas...

Telemarksgenser str 1 r. eg ahr montert den sjlv

Telemarksgenser strikket i lanett. Hei igjenn. Idag vart det to innlegg fra meg. Det var ikkje meininga, men s berre mtte eg legge ut denne genseren. Da eg sa ja til oppdraget, fann eg ut att eg...

Kluter og kluter og litt om livet :0)

Ja da eg strikker kluter p ettermiddag og kvelden. Men dei blir ikkje fort ferdig. Men det har kanskje emd att eg strikker p s mange i gangen. No er eg heilt spr nr det gjelder begynne p ny...

Trekning av Gi borten min

til tross for kaos i heimen i dag tidlig. (Vi forsov oss)), fikk vi trukket Gi bort'en. Hadde laget til alt i gr kveld, slik att det bare var att trekke og finne premier. Her er premiene Tr...

Tur i stien fr regnet kom, kjkkenkluter og husk i morra trekkes Gi borten min, sj innlegg lengre nede

I dag rakk vi ein tur i stien fr det frste styrtregnet kom. Der er jammen frodig no i forhold til dei frste turene vres i vr. skikkelig frodigt. Er nesten s stien krymper. Vakkert var det o...

Bare eit lite gjestehndkle/ husk Give awayen

God morgen. Det ser ut som vi kanskje skal f ein dag uten skodde att, og det setter eg pris p. Dagens planer vart til nett no. Litt husarbeide, litt strikking og s skal eg p luch p Hland. De...

Give away eller gi bort i anledning mitt 5 r's jubileum som var den 5.juli

Hei. Den 5. juli var det 5 r siden eg starta blogge. tida har jammen gtt fort. Eg syns fortsatt det er like artigt. Bloggen ahr forandra seg mykje siden starten. Den 5. juli var eg p ferie, me...
gretashobby

55, Hyanger

Eg likar veldig godt strikke. Tar gjerne imot bestillinger. Send gjerne forespsrel p mail. gretabuhagen@yahoo.no Eg er s heldig at eg er farmor til to jenter og mormor til ein gut. i tillegg til strikke det dei vil ha, tareg p meg strikkeoppdrag. veldig glad i det. Strikker ogs gaver og ein del havner i lageret mitt. Om du likar produktet, men ynskjer ein annan farge, s er det berre legge inn forslag p det. sannsynligvis strikker eg det da for deg. Bloging er gy, lrerikt, sosialt og kjempe kjekt.