august 2013

Dagstur til Bergen for å hente heim Monika og lille Trym

I forgårs var ein hektisk og kjekke dag. Formen var ikkje heilt på topp fra morran, men det fikk ikkje hjelpe. eg sat nemmelig ute og fikk litt vel mye trekk på meg dagen før. Gamle damer toler ikk...

Babyjakke, første del av eit hente sett og litt til

Eg har som eg har sagt før ein god del bestillinger no. både betalande kunder og til familie. Det er så kjekt. Og om kvelden strikker eg på småting til gaver og lager. Siden eg strikker på wå mykje...

Heime etter 5 timers rundtur i eige fylke. Det var ein vakker tur

Kl 10.15 satte vi oss i bilen og dro for å sjå oss rundt i eige fylke. Det er synd å sei att vi har utforska naturen og omgivelsene rundt her vi bor. I går fikk eg ideen om att i dag skulle vi gjer...

Virker som om vi er glad i fjellet

vi er ganske glad i fjellet og i å ta bilder av det. Det vart ein liten tur opp i går ettermiddag. gjek i to timer berre med litt tøy og bøy etter multer. Vi fann ca 750 g i går. Da er det tomt der...

Eg strikker, trener og nyter sola og Torstein spring på fjellet etter multer :0)

I går kom finveret tilbake til sogn og sikker hele vestlandet. Det er så deilig. torstein har gått og stura etter jobb heile uka og sett på regnveret. Men i går kunne han dra opp og sjå etter bær a...

Heil dress str 3-4 år, eige mønster

Har holdt på med ein strikkadress siste uka og vel det. Det ahr vore gøy og litt spennde. spennde fordi den skulle vere lik ein dress eg ahr strikka for noen år siden. Men eg ahdde jo ikkje oppskri...

Fjelltur for meg sjølv, multer og garn

I dag har vi begge vore på fjellet. Men vi gjekk kvar vår plass. På grunn av knea mine, eller det eine kneet som ikkje er skifta, kan eg ikkje gå opp på toppenhytta og i området på Bergefjell. Derm...

Daganane fyk avgårde. Eg har det nesten litt travelt

Hei. Da har det vore stilt her nokre dager. Tida mi strekker rett og slett ikkje til. Onsdag starta med ok ver. Torstein hadde tatt seg ein feriedag, så vi dro på fjellet ein tur. Der fann vi nok t...

Kasse med garn og nye strikkeønsker

Det ringte på døra i dag Gunn Marie, ei dame som bor i den andre blokka, Kom berande med ei stor kasse med garn. ho lurte på om eg ville ha det. Viss ikkje kunne eg berre kaste det. Kaste garn er j...

Tur på fhellet i går også og lit matauk

Litt seianre ute i går, men kl 10,30 var vi klar til å vandre litt på fjellet att. Vi tok eit anna område enn dagen før. I tilfelle det skulle vere noen multer da. Litt mer ulent for emg, men det g...

Multesyltetøy og Torsteins gjærbakst

Det vart til att eg lagde multesyltetøyet i går. torstein fikk så lyst til å prøve noe vanlig gjæbakst etter gammelt. Han har funne ut att det kan vere greit å ha litt liggende i fryseren når vi få...

Høstens første strikkeoppdrag er heilt ferdig. Telemarks sett str 1 år

Hei! Måtte berre vise frem alle delene sammen. Har jo vist frem både genseren og lua før. Og sokkene er jo bare enkle sokker. Men no vart heile settet komplett og da ville eg bere blogge det også e...

Tur på fjellet. Der var det ei og anna multe og eg vart hekta på å plukke

Vi starta tidlig i dag og var oppe på fjellet litt over 9.30. Starta med lang bukse og langarma topp med jakke utenpå. Det vart ikkje så lenge det varte. Snart gjekk vi i short og t-skjorte med jak...

Overaskende besøk og lita telemarkslue

Da vart det visst innlegg i dag også. Fikk veldig koselig og overakende besøk i dag. Og så ahr eg fått ferdig telemarkslua til den bestillingen eg holder på med. Da måtte det jo bli innlegg da. Tar...

skulle berre prøve eit brett med lavkarborundstykkjer

Ikkje alltid att dagen blir som ein har planlagt. I går var planen å bake eit brett med lavkarborundstykkjer Det gjorde eg også og dei var gode. siden det var så fint ver skulle eg vaske opp 3 mas...

Telemarksgenser str 1 år. eg ahr montert den sjølv

Telemarksgenser strikket i lanett. Hei igjenn. Idag vart det to innlegg fra meg. Det var ikkje meininga, men så berre måtte eg legge ut denne genseren. Da eg sa ja til oppdraget, fann eg ut att eg...

Kluter og kluter og litt om livet :0)

Ja da eg strikker kluter på ettermiddag og kvelden. Men dei blir ikkje fort ferdig. Men det har kanskje emd att eg strikker på så mange i gangen. No er eg heilt sprø når det gjelder å begynne på ny...

Trekning av Gi borten min

til tross for kaos i heimen i dag tidlig. (Vi forsov oss)), fikk vi trukket Gi bort'en. Hadde laget til alt i går kveld, slik att det bare var att å trekke og finne premier. Her er premiene Tr...

Tur i stien før regnet kom, kjøkkenkluter og husk i morra trekkes Gi borten min, sjå innlegg lengre nede

I dag rakk vi ein tur i stien før det første styrtregnet kom. Der er jammen frodig no i forhold til dei første turene våres i vår. skikkelig frodigt. Er nesten så stien krymper. Vakkert var det o...

Bare eit lite gjestehåndkle/ husk Give awayen

God morgen. Det ser ut som vi kanskje skal få ein dag uten skodde att, og det setter eg pris på. Dagens planer vart til nett no. Litt husarbeide, litt strikking og så skal eg på luch på Håland. De...

Give away eller gi bort i anledning mitt 5 år's jubileum som var den 5.juli

Hei. Den 5. juli var det 5 år siden eg starta å blogge. tida har jammen gått fort. Eg syns fortsatt det er like artigt. Bloggen ahr forandra seg mykje siden starten. Den 5. juli var eg på ferie, me...
gretashobby

55, Høyanger

Eg likar veldig godt å strikke. Tar gjerne imot bestillinger. Send gjerne forespøsrel på mail. gretabuhagen@yahoo.no Eg er så heldig at eg er farmor til to jenter og mormor til ein gut. i tillegg til å strikke det dei vil ha, tareg på meg strikkeoppdrag. veldig glad i det. Strikker også gaver og ein del havner i lageret mitt. Om du likar produktet, men ynskjer ein annan farge, så er det berre å legge inn forslag på det. sannsynligvis strikker eg det da for deg. Bloging er gøy, lærerikt, sosialt og kjempe kjekt.